اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

7 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید کردستان مشکلات مالیاتی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 7 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید کردستان در حوزه مشکلات مالیاتی است که 70 درصد این مصوبات عملیاتی شده است.

7 درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید کردستان مشکلات مالیاتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی صبح امروز در همایش شورای هماهنگی استانی واحدهای اقتصادی و دارایی استان کردستان، اظهار کرد: هزار و 330 مصوبه در کارگروه رفع موانع تولید تصویب شده که بیشترین درصد آن مربوط به مسائل مالیاتی است.

وی افزود: در سال گذشته یک‌هزار و 334 مصوبه در کارگروه رفع موانع تولید تصویب شده که 7 درصد آن مالیاتی بوده است که 70 درصد آن اجرایی شده و این نشان از موفقیت کارگروه رفع موانع تولید و پاسخ مثبت اداره‌کل امور مالیاتی استان است.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم در این جلسه قانون مالیات کشور را عوض کنیم و بخشنامه‌های وزارت دارایی را نقد کنیم بلکه دنبال این هستیم از ظرفیت‌های موجود و قوانین و مقررات جاری و ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکلات در این حوزه استفاده کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: بنای این جلسه و حضور مدیران اقتصاد و دارایی این است که زمینه کمک به واحدهای تولیدی مشکل‌دار فراهم شود از این رو بیان مشکلات به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند ضروری است.

دره‌وزمی با اشاره به مشکلات شرکت سیمان کردستان، گفت: امور مالیاتی براساس فاکتورهای فروش واقعی مالیات تعیین کنند و چون در دفاتر فروش، درآمد واقعی قید می‌شود لذا انتظار می‌رود براساس درآمد واقعی مالیات پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اضافه کرد: چون واحدهای تولید سیمان در سراسر کشور به دنبال جذب مشتری و بدست آوردن بازار هستند، برای دستیابی به این هدف حتی پایین‌تر از قیمت مصوب تعیین شده به مشتری سیمان عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول