اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هیئت‌مدیره پتروشیمی بجنورد به رئیس‌جمهور هم پاسخگو نیست

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس گفت: با سخنرانی کردن هیچ مشکلی در سال رونق تولید حل نمی‌شود و کار جهادی نیاز است.

هیئت‌مدیره پتروشیمی بجنورد به رئیس‌جمهور هم پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علی قربانی ظهر امروز در اولین جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی اظهار کرد: اتاق بازرگانی در استان‌ها به‌عنوان مشاوره سه قوا است و تمام مصوبات این اتاق ظرف یک ماه باید به تصویب دولت برسد.

وی در ادامه بیان کرد: بیش از ۶۰ درصد مالیات کشور از تولید گرفته می‌شود و مالیات بر ارزش‌افزوده در کشور دو یا سه بار در سال گرفته می‌شود.

نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس با اشاره به سیستم مدیران در ایران بیان کرد: اکثر مدیران مکانیکی‌اند و رتبه فضای کسب‌وکار ما در جهان رتبه ۱۲۵ است.

وی در ادامه بیان کرد: سرمایه‌گذار در کشور افقی ندارد و نمی‌داند که در آینده وضعیت سرمایه‌گذاری‌اش به چه گونه است و در کشور برای رفع این آسیب باید ثبات در اقتصاد کلان کشور ایجاد شود.

قربانی با اشاره به وضعیت پتروشیمی بجنورد اظهار کرد: پتروشیمی بجنورد به پنج نفر سهام‌دار واگذارشده است که به هیچ‌کس پاسخ‌گو نیستند و این پنج نفر هیئت‌مدیره به خود شخص رئیس‌جمهور هم پاسخگو نیستند.

وی در انتها افزود: با سخنرانی کردن هیچی مشکلی را در سال رونق تولید نمی‌توان حل کرد و نیازمند انجام کار جهادی در راستای حل مشکلات کشور است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول