اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

چرا عوارض میلیاردی آلایندگی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز اخذ نمی‌شود؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: چرا شهرداری برای اخذ عوارض میلیاردی آلایندگی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز اقدامی نمی‌کند.

 چرا عوارض میلیاردی آلایندگی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز اخذ نمی‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادقزاده‌تبریزی در جلسه امروز شورای شهر تبریز در تذکری اظهار داشت: برای سومین بار در سه جلسه متوالی در خصوص پرداخت اضافه‌کاری با مبنای سال 97 تذکر می‌دهم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز نباید با عنوان اینکه بودجه کافی برای پرداخت اضافه‌کاری لحاظ نشده بدعت‌گذاری کند و از این به بعد شاهد سوءاستفاده دیگر کارخانجات باشیم، بلکه باید به دنبال تامین منابع باشد.

صادق‌زاده خاطر نشان کرد: در وضعیت فعلی اقتصادی جامعه چشم امید کارگران به شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز است و از شهردار محترم تقاضا داریم که با اتخاذ تدابیر لازم، پرداخت حقوق و مزایا بر اساس قانون کار و مصوبات شورای عالی کار انجام پذیرد.

وی همچنین گفت: در شرایط اقتصادی حاکم بر شهرداری تبریز، شهرداری باید هزینه‌های زائد را حذف کند نه اینکه بخواهد از هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل این کسری را جبران  کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در بحث دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: چرا شهرداری برای اخذ عوارض میلیاردی آلایندگی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز اقدامی نمی‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به نامه ارسالی معاون محیط انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و ارائه آن نامه به کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز تاکنون اقدام موثری برای اخذ عوارض آلایندگی واحدهای پالایشگاه و پتروشیمی تبریز انجام نپذیرفته است.

صادقزاده خاطر نشان کرد: متاسفانه احداث پارک محلی کجوار در حد شعار باقی‌مانده است در حالیکه پالایشگاه و پتروشیمی وظیفه دارند برای اهالی کجوار و باغ معروف پارک احداث  کنند.

انتهای پیام/60002/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول