اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

50 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان بردسکن ساخته می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: به‌دلیل بارندگی‌های اخیر، خساراتی به‌‌اهالی بردسکن وارد شده که به‌همین منظور در آینده نزدیک 50 واحد مسکونی در این شهرستان ساخته می‌شود.

50 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان بردسکن ساخته می‌شود

علیرضا رزم‌حسینی عصر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، گفت: این شهرستان نسبت به‌دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی دارای امتیازات بیشتری است.

استاندار خراسان رضوی به‌وجود معادن مس و طلا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران، آینده روشنی را این شهرستان پیشِ رو دارد.

وی با اشاره به‌اینکه در حال حاضر بیشتر معادن به‌صورت خام فروشی تولید دارند، اضافه کرد: امید است در آینده نه چندان دوری با ایجاد فرآوری‌های لازم، این خام فروشی تبدیل به‌فرآوری محصولات مختلف از مس و طلا در این شهرستان باشد.

رزم‌حسینی تصریح کرد: طی 48 ساعت گذشته 110 میلی متر در شهرستان بارندگی داشتیم که خساراتی را در پی داشته است، که با همکاری و مشارکت آحاد مردم، دستگاه‌های نظامی و انتظامی، اعضای شورای بحران و تامین و نیز بخش خصوصی به‌خوبی مدیریت شد و حتی یک نفر خسارت جانی در این شهرستان نداشتیم.

استاندار خراسان رضوی به‌آغاز ساخت ۵۰ واحد مسکونی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امید است حداکثر تا سه ماه آینده، واحدهای مسکونی به‌صورت مستحکم ساخته و تحویل اهالی روستای سیف آباد شود.

وی از آغاز عملیات بازسازی منازل تخریب شده از سیل بردسکن به‌طور همزمان با شهرستان کلات خبر داد و  ابراز کرد: میزان قابل توجهی تسهیلات و اعتبارات توسط هیات دولت به‌خراسان رضوی اعلام شده است که به‌محض وصول در بین شهرستان‌های خسارت دیده از سیل توزیع می‌شود.

رزم‌حسینی  در ادامه از روند طرح اقتصادی خود ابراز رضایت کرد و گفت: در حال حاضر ۶۱ شرکت و موسسه ملی و استانی مسوؤلیت کار اقتصادی را به‌عنوان معین به‌عهده گرفتند که جای خوشبختی است.

استاندار خراسان رضوی از سفر اقتصادی خود در آینده‌ای نزدیک به‌بردسکن خبر داد و گفت: در این سفر تفاهم‌نامه‌های استانی با طرف‌های معین به‌امضاء خواهد رسید.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول