اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

باید زمینه راه‌اندازی واحدهای راکد در سطح استان فراهم شود

استاندار بوشهر گفت: باید با ارائه تسهیلات مناسب و رفع موانع زمینه راه‌اندازی واحدهای راکد در سطح استان بوشهر فراهم شود.

باید زمینه راه‌اندازی واحدهای راکد در سطح استان فراهم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعداز ظهر شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: رونق تولید و رفع مشکلات بخش‌های تولیدی و صنعتی استان بوشهر را به صورت ویژه در دستور کارداریم.

استاندار بوشهر خواستار رفع موانع تولید و توسعه اشتغال در سطح استان شد و گفت: توسعه اشتغال در استان یک ضرورت است و باید از ظرفیت واحدهای خالی، واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر برای توسعه اشتغال در سطح استان استفاده شود.

وی تصریح کرد: شرکت صدرای بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است و برای رفع مشکلات این شرکت باید کارگروه تخصصی با حضور تأمین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر تشکیل شود.

نگاه اشتغال صنایع باید به جذب نیروهای بومی استان بوشهر باشد

استاندار بوشهر بابیان اینکه روند تکمیل و راه‌اندازی واحدهای جدید تولیدی و صنعتی استان نیز باید تسریع شود که از جمله این صنایع می‌توان به متانول کاوه و پتروشیمی بوشهر اشاره کرد و گفت: در راه‌اندازی این صنایع نگاه اشتغال آن‌ها باید به جذب نیروهای بومی استان بوشهر باشد و باید با فعال شدن همه ظرفیت واحدهای صنعتی زمینه تأمین نیازهای کشور فراهم شود.

گراوند با تأکید بر فعال شدن کارگروه رفع تداخل اراضی ملی، دولتی و مستثنیات استان بوشهر ادامه داد: اجرای طرح کاداستر در اراضی ملی و کشاورزی استان بوشهر تسریع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول