اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهردار جدید گلپایگان معرفی شد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: با رأی اکثریت اعضای شورای شهر یحیی عیدی بیرانوند به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.

شهردار جدید گلپایگان معرفی شد

حسین زاهد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار کرد: امروز پنج شنبه در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر و با رأی اکثریت اعضای شورای شهر یحیی عیدی بیرانوند به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.

وی افزود: در بین افرادی که رزمه خود را به شورای شهردار فرستاده بودند شورای شهر عیدی بیرانوند را با توجه به رزمه کاری به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب کردند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: عیدی بیرانوند در کارنامه کاری خود سابقه 28 سال خدمت در سمت‌های مختلف از جمله شهردار شهر خرم آباد، درود، بهارستان دارند و اکنون در سمت معاون مالی شهرداری کرمانشاه مشغول خدمت هستند که پس از طی مراحل قانونی در شهرداری گلپایگان مشغول فعالیت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با حکم وزارت کشور محمدرضا توسلی که به عنوان سرپرست فرمانداری بوئین میاندشت در مدت هفت ماه مشغول بود، به عنوان فرماندار این شهرستان ابقا شدند.

به گزارش فارس، پس از انتخاب علیرضا قربانی به عنوان سرپرست شهرداری براساس رایزنی شورای شهر با افراد واجد شرایط محمدرضا توسلی که سرپرست فرمانداری بوئین میاندشت بودند با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شدند اما با حکم وزارت کشور در سمت فرمانداری بوئین میاندشت ابقا شدند و شورای اسلامی شهر گلپایگان در بین افراد واجد شرایط که قبلا رزمه برای سمت شهرداری فرستاده بودند، عیدی بیرانوند را امروز  به سمت شهرداری گلپایگان انتخاب کردند.

انتهای پیام/63071/ک10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول