اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ژنرال انگلیسی: تهدید نیروهای هم‌پیمان با ایران در عراق و سوریه افزایش نیافته است

یک ژنرال انگلیسی سه‌شنبه در سخنانی آمیخته به ادعا گفت تهدید نیروهای هم‌پیمان با ایران در عراق و سوریه افزایش نیافته است.

ژنرال انگلیسی: تهدید نیروهای هم‌پیمان با ایران در عراق و سوریه افزایش نیافته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معاون فرمانده ائتلاف ادعایی آمریکا علیه داعش امروز سه‌شنبه گفته تهدید نیروهای هم‌پیمان با ایران در عراق و سوریه افزایش نیافته است. 

«کریس گیکا»، ژنرال انگلیسی که در حال حاضر معاون فرمانده این ائتلاف است در جمع خبرنگاران پنتاگون گفت نیروهای تحت حمایت ایران یکی از تهدیدهای عدیده‌ای هستند که پیش روی ائتلاف قرار دارند.

به نوشته پالیتیکو گیکا گفت که اتئلاف تحت رهبری آمریکا شاهد افزایش تهدیدها از سوی نیروهای حامی ایران در عراق و سوریه نبوده است.

فرمانده انگلیسی اندکی بعد تلاش کرد سخنانش را با ادعاهای کاخ سفید همسو کند و ادعا کرد که این اظهارنظر او مغایرتی با مواضع کاخ سفید ندارد.

دولت آمریکا اخیراً مدعی شده اطلاعاتی از قصد نیروهای هم‌پیمان با ایران برای حمله به نیروهای آمریکایی در عراق دریافت کرده است. 

گیکا برای تأکید بر همسویی با کاخ سفید، بدون ارائه مصداق‌های بیشتر گفت: «کاملاً [با کاخ سفید] هم‌نظریم. فکر نمی‌کنم اصلاً با کاخ سفید ناهماهنگ باشیم.»

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول