اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جمالی: وزارت جهادکشاورزی برای مقابله با آفات مگس و ملخ زیتون اقدام کند

نماینده مردم رودبار در مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه باید برای حل مشکل افزایش سطح زیر کشت زیتون که از مدت ها قبل ممنوع شده و همچنین مقابله با آفات مگس و ملخ زیتون اقدام کند.

جمالی: وزارت جهادکشاورزی برای مقابله با آفات مگس و ملخ زیتون اقدام کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از اسلامی وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که نسبت به انتقال عوارضی شهرستان رودبار در اسرع وقت اقدام کند تا مردم رودبار با مشکلات بیشتری مواجه نشوند.

وی در تذکر دیگری به اسلامی وزیر راه و شهرسازی خواستار آسفالت راه های روستایی، اصلاح روکش آسفالت راه های حوزه انتخابیه اش و بهسازی راه های شهری و روستایی حوزه رودبار شد که برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی از وزیر کشور و معاون پارلمانی رئیس جمهور به دلیل تبدیل اوشان و رستم آباد به بخش تشکر کرد. 

مرادی از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کرد که برای حل مشکل افزایش سطح زیر کشت زیتون که از مدت ها قبل ممنوع شده اقدامی انجام دهد و افزود: مقابله با آفات مگس و ملخ زیتون برای شهرستان رودبار مهم است که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

جمالی همچنین خواستار حل مشکلات جدی مردم با سازمان منابع طبیعی شد و تاکید کرد: این سازمان سندهایی از زمین های مردم را به نام خود صادر کرده در حالی که این افراد سال ها در این مناطق زندگی می کردند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار آبرسانی پروژه های 650 هکتاری و 400 هکتاری علی آباد شد و تصریح کرد: از وزیر ارتباطات به دلیل افزایش آنتن دهی تلفن همراه روستاهای حوزه انتخابیه ام تشکر کرده و خواستار افزایش آنتن دهی در سایر روستاهای باقی مانده شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول