اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

اعلام برنامه‌‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری قزاقستان

تمام 7 نامزد کرسی ریاست جمهوری قزاقستان برنامه‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند.

اعلام برنامه‌‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری قزاقستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، همه کاندیدهای کرسی ریاست جمهوری در قزاقستان برنامه‌های انتخاباتی خود را منتشر کردند.

«قاسم ژامرت تاکیاف» رئیس جمهور موقت و کاندیدای حزب حاکم قزاقستان در برنامه انتخاباتی خود تداوم موثر مسیر نظربایف در مرحله جدید توسعه کشور، عدالت و پیشرفت را از اصول‌های فعالیت آینده خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده است.

«سادی بیک توگیل» نامزد حزب اتحادیه اجتماعی «اولی دالا قیرانداری» در برنامه خود بیشتر بر ضرورت تحقق ارزش‌های معنوی و اخلاقی جوانان، عشق به میهن، توسعه زبان دولتی، ترویج فرهنگ و سنت‌های مردم قزاق تاکید کرده است.

«دانیا اسپایوا» کاندیدای حزب «اق ژال» و تنها زن داوطلب در این انتخابات در برنامه انتخاباتی خود بر رقابت و تجارت گسترده به عنوان اساس توسعه دائمی، حفاظت از استقلال و منافع ملی و مبارزه با فساد تمرکز کرده است.

در برنامه انتخاباتی «ژمبیل احمداف» کاندید حزب ملی کمونیست قزاقستان بر امتناع از نفوذ غربی و ارزش‌های غلط آن، بازداشت و حبس تمام مجرمان فراری، مبارزه با فقر، همگرایی اقتصادی با کشورهای همسایه و ایجاد سیستم عادلانه مالیاتی تکیه شده است.

آزادی‌های سیاسی، هویت ملی، استقلال واقعی، مبارزه با فساد، اقتصاد متمدن و ملی و ایجاد کشور ثروتمند از شعارهای «امریجان کاسن اف» کاندیدای جنبش میهن‌پرستان «اولت تغدیری» قزاقستان می‌باشند.

در برنامه انتخاباتی «تالئوتای رحیم بیک اف» نامزد حزب «آئویل» که در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر شده توسعه صنعت و کشاورزی کلید رشد زندگی مردم عنوان شده، برابری اجتماعی روستا و شهرها، حفظ ارزش‌های سنتی، تقویت اصول توسعه پایدار کشور و توسعه مناطق روستایی عنوان شده است.

تشدید مجازات اداری و کیفری کارفرمایان قانون‌شکن، ایجاد سیستم مدیریت ایمنی در تمامی شرکت‌ها و حمایت از حقوق کارگران از شعارهای پیش از انتخاباتی «امانگلدی تاسپیخ اف» کاندیدای فدراسیون اتحادیه‌های کارگران قزاقستان می‌باشد.

ثبت نام نامزدهای کرسی ریاست جمهوری در قزاقستان مورخ 8 ماه مه به پایان رسید.

26 آوریل اعضای «حزب ملی سوسیال دموکرات  قزاقستان» اعلام کردند از شرکت در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در این کشور خودداری می‌کنند.

تبلیغات انتخاباتی کاندیدهای کرسی ریاست جمهوری در قزاقستان ساعت 18:00 روز 11 ماه مه آغاز و تا 8 ژوئن ادامه خواهد کرد.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در قزاقستان 9 ژوئن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول