اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ماه مبارک رمضان فرصتی برای تربیت خود و جامعه است

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مبارکی است تا با بهره‌گیری از نورانیت قرآن کریم بتوانیم به تربیت خود و جامعه بپردازیم.

ماه مبارک رمضان فرصتی برای تربیت خود و جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه صبح امروز در دیدار اعضای ستاد راهبردی و ستاد مرکزی موسسه قرآنی میراث ماندگار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مبارکی است تا با بهره‌گیری از نورانیت قرآن کریم بتوانیم به تربیت خود و جامعه بپردازیم.

حسن موحد با بیان اینکه قرآن کریم نسخه شفابخش‌ الهی برای بشریت است، گفت: قرآن کریم به‌عنوان هدیه‌ای الهی و کتابی است سراسر نور که سعادت‌بخش و گنجینه‌ای بی‌نظیر برای انسان است.

وی تصریح کرد: در این ماه مبارک با استفاده از فرصت معنوی به هر اندازه که می‌توانیم با بهره‌گیری از این کتاب الهی به تربیت و معرفت قرآنی خود و جامعه بپردازیم.

حجت‌الاسلام توحیدی به نمایندگی از جمعی از خادمان قرآنی و ستاد راهبردی قرآن کریم استان کرمانشاه نیز در این دیدارضمن تجلیل از فعالیت و خدمت خادمانه مسؤول سازمان بسیج رسانه در طول دوران مدیریت وی در مجموعه ستاد قرآنی استان، افزود : امروز خدمت قرآنی نیازمند یک انسجام و وحدت است که با استفاده از این تجربیات پیشکسوتان می‌توان مسیر خدمت قرآنی و تربیت جامعه قرآنی را با موفقیت طی کرد.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول