اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ترکمنستان عضو سه نهاد سازمان ملل شد

ترکمنستان عضو کمیته اجرایی برنامه جهانی غذا برای سال‌های 2020- 2022، کمیته جمعیت و توسعه برای سال‌های 2020- 2024 و کمیسیون مبارزه با مواد مخدر سامان ملل برای سال‌های 2020- 2023 شد.

ترکمنستان عضو سه نهاد سازمان ملل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، در ماه می ترکمنستان در قالب نشست شورای اقتصادی و اجتماعی سامان ملل عضو 3 ارگان مهم این سازمان بین‌المللی شد.

بر اساس این گزارش، ترکمنستان عضو کمیته اجرایی برنامه جهانی غذا برای سال‌های 2020- 2022، کمیته جمعیت و توسعه برای سال‌های 2020- 2024 و کمیسیون مبارزه با مواد مخدر سامان ملل برای سال‌های 2020- 2023 شد.

ترکمنستان پیشنهاد برگزاری همایش بین‌الملل با موضوع تغذیه با حمایت سازمان ملل را مطرح کرد تا تصمیم‌های معینی برای حل مسائل مربوط به غذا در سراسر جهان صادر شود.

علاوه بر این در زمینه حل مسائل مربوط به مردم ترکمنستان برنامه‌های مهمی در بخش سلامت و باروری اجرا می‌شود و برای ایجاد شرایط مطلوب جهت اجرای سیاست‌های جمعیتی و دفاع از حقوق زنان و کودکان تلاش می‌کند.

ترکمنستان همچنان به تشدید مبارزه با مواد مخدر ادامه می‌دهد و در این کشور گام‌های عملی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر انجام شده است.

عضویت ترکمنستان در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر فرصت‌های جدیدی را برای توسعه همکاری‌ها در سطح جهانی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول