اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تیمی که در یادگار امام تبریز نمی‌بازد/ تراکتور اجازه کامبک به حریفانش نمی‌دهد

تیم تراکتورسازی با تساوی برابر پارس‌جنوبی شانس آسیایی شدنش به شدت کاهش یافت.

تیمی که در یادگار امام تبریز نمی‌بازد/ تراکتور اجازه کامبک به حریفانش نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) برابر تیم پارس‌جنوبی به تساوی یک بر یک دست یافت.

آمار اشاره نشده این بازی به شرح زیر است:

- تراکتورسازی در این بازی گل اول را زده و نتیجه را نباخت. سرخپوشان در 16 بازی که گل اول را به ثمر رساندند 13 بازی را به سود خود تمام کرده و 3 بازی هم مساوی کردند. در واقع هیچ تیمی برابر تراکتورسازی کامبک نداشته است.

- تیم پارس‌جنوبی در ورزشگاه یادگار امام(ره) همچنان بدون باخت است.

- این تیم سال گذشته در این ورزشگاه یادگار با نتیجه 4 بر یک گسترش‌فولاد را شکست داده و سال گذشته و امسال در این ورزشگاه و در تبریز برابر تراکتورسازی به تساوی یک بر یک رسیده بود.

- این در حالی است که تیم پارس‌جنوبی هر 2 بازی رفت و برگشت و همچنین جام حذفی را به تیم ماشین‌سازی واگذار کرده بود.

- در هیچ بازی بین تراکتور با پارس‌جنوبی بیش از ۲ گل نداشتیم از ۴ بازی تاریخ دو تیم ۳ بازی ۱ بر ۱ شده است و یک بازی هم با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسیده است.

- تراکتورسازی با نبردن پارس‌جنوبی در کل فصل فقط ۲ تیم رو دابل کرده و نتوانست این آمار را با توجه به باخت در نیم فصل اول به فولاد خوزستان به ۳ برساند. ماشین‌سازی و استقلال خوزستان 2 تیمی هستند که هر 2 بازی رفت و برگشت را به تراکتورسازی واگذار کردند.

- هر 2 تیم تراکتورسازی و پارس‌جنوبیدر ۶ بازی آخر خود ۵ امتیاز کسب کردند که یک برد مقابل نفت آبادان و یک تساوی مقابل هم و دو باخت از ذوب‌آهن و پیکان نتایج مشابه این 2 تیم بود.

- شهرام گودرزی و محمد نوری از پارس‌جنوبی و ایمان سلیمی و محمد طیبی از تراکتورسازی مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بودند که ایمان سلیمی موفق به گلزنی برابر تیم سابقش شد.

- 2 تیم بازیکن آذری‌ با نام نقی‌زاده و با شماره ۶ در زمین داشتند که هیچ نسبتی با هم ندارند. علیرصا نقی‌زاده ۶ تراکتور و میثم نقی زاده ۶ پارس جنوبی جم.

- پارس جنوبی جم در دقایق ۷۵ تا ۹۰ موفق به زدن  ۷ گل شده بود و مشخص بود در دقایق آخر تهاجمی‌تر بازی خواهد کرد و موفق شد هشتمین گل خود را در 15 دقیقه پایانی به ثمر رساند.

- تراکتور هفتمین گل خود بین دقایق ۱۵-۳۰ زد و ششمین گل خود را بین دقایق ۷۵-۹۰ دریافت کرد.

- تراکتورسازی کماکان با ۳۳ امتیاز تیم دوم جدول جداگانه خانگی و ۲۷ گل بهترین خط حمله در ورزشگاه خانگی را دارد

پارس‌جنوبی جم که قبل از بازی در جدول میهمان‌ها پانزدهم بود با ۲ پله صعود و ۹ امتیاز خارج از خانه در مکان سیزدهم قرار گرفت.

- پارس‌جنوبی اولین تیم زرد پوشی بود که این فصل ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز را با امتیاز ترک کرد. سپاهان، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در تبریز برابر تراکتورسازی باخته بودند.

انتهای پیام/60017/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول