اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

معاون هنری وزیر ارشاد: «کیمیای مهر» نمایشگاهی در حمایت سیل‌زدگان است

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، ضمن بازدید از نمایشگاه «کیمیای مهر» که در حمایت از هموطنان سیل‌زده برپا شده است، تأکید کرد: هنرمندان به عنوان حساس‎ترین گروه اجتماعی همواره پیشتازان همراهی با مردم در دشواری‎ها هستند.

معاون هنری وزیر ارشاد: «کیمیای مهر» نمایشگاهی در حمایت سیل‌زدگان است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، سید محمد مجتبی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از نمایشگاه «کیمیای مهر» که با مشایعت سیدعباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران همراه بود، گفت که در این نمایشگاه مجموعه‌ای از بزرگان هنرهای تجسمی با سلیقه‎های گوناگون گرد هم آمده‎اند و مجموعه جدیدی را شکل داده‌اند که قرار است عواید آن صرف سیل‌زدگان و معلولان کشور شود.

وی اظهار داشت: کمتر چهره بلند آوازه‎ای در عرصه هنرهای تجسمی می‎شناسیم که اثر یا آثاری در «کیمیای مهر» نداشته باشد. 

معاون هنری وزیر ارشاد افزود: هنرمندان به عنوان حساس‎ترین گروه اجتماعی همواره پیشتازان همراهی با مردم به خصوص در دشواری‎ها هستند. این که گروهی از هنرمندان آثارشان را برای کمک به سیل زدگان کشور و نیز معلولین به نمایشگاه «کیمیای مهر» آورده‎اند، نشان‎دهنده حساسیتی است که در این قشر فرهیخته و همدل وجود دارد.

حسینی همچنین اظهار امیدواری کرد که این نیت خیر موجب حرکات و گام‎های بلند و استواری شود و تاثیرات بیشتری در اجتماع داشته باشد.

معاون وزیر ارشاد در امور هنری، در این باره که هنرمندان دیگر عرصه‎ها نیز فعالیت‎هایی در راستای کمک به هموطنان سیل‎زده داشته‎اند، گفت: از ابتدای سال تاکنون گزارش‎های متعددی دریافت کرده‎ام که کنسرت‎ها و تئاترهای متعددی بخشی از عواید خود را برای کمک به هم‎میهنان سیل‎زده اختصاص داده‎اند. هنرمندان عرصه نمایش و موسیقی نیز همین همراهی و همدلی را داشته‎اند. گزارش‌هایی که به دست من رسیده  نشان‎دهنده این بوده است که در مدتی که از وقوع سیل گذشته، هنرمندان تمامی عرصه‎ها، از جمله موسیقی و نمایش هم بخشی از درآمدهای خود را با حسن نیت به این امر اختصاص داده‌اند.

نمایشگاه «کیمیای مهر» به نفع هموطنان معلول سیل‎زده از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه‌مندان می‎توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول