اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نقش دانشجویان در بیانیه گام دوم/ با نقش‌آفرینی جوانان انقلابی از تهدیدها عبور می‌کنیم

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نقش دانشجویان و جوانان نخبه انقلابی در قبال بیانیه گام دوم را تبیین آن و راهبرد پردازی دانست و افزود: چشم امیدها برای حرکت شتابان به سمت تعالی و پیشرفت به جوانان انقلابی است.

نقش دانشجویان در بیانیه گام دوم/ با نقش‌آفرینی جوانان انقلابی از تهدیدها عبور می‌کنیم

رضا پورشمسی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم پویایی و تحرک تازه را برای مجموعه‌ها و نهادهای مختلف و نیروی‌های انقلابی به همراه داشت، افزود: دراین‌بین نقش جوانان و به‌خصوص قشر سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار دانشجو برای دستیابی به آرمان‌های تبیین شده اساسی‌تر از دیگران است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه به‌طورکلی می‌توان این بیانیه را در سه بخش اساسی دسته‌بندی کرد، بیان داشت: در اولین بخش ویژگی‌ها و خصوصیات انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب تشریح می‌شود و دراین‌بین دیدگاه‌های متعدد مردم و فرهیختگان پیرامون این موضوع بسیار زیبا و قابل‌تأمل است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این نخبگان و صاحبان تفکر و اندیشه در دیگر کشورها نیز به این مهم پرداخته‌اند که نشان‌دهنده عمق نفوذ ایدئولوژی انقلاب اسلامی در دل مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

پورشمسی با تأکید بر اینکه تشریح تمایزها و تفاوت‌های انقلاب اسلامی و بازخوانی مسیر طی شده در چهل سال گذشته از دیگر بخش‌های این بیانیه است، یادآور شد: اینکه این راه چهل‌ساله چگونه و با چه فراز و نشیب‌هایی طی شده و امروز در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی در چه مرحله‌ای قرار داریم باید موردتوجه دانشجویان انقلابی و بسیجی قرار بگیرد و برای دیگران نیز تبیین شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اهمیت این مهم را در ترسیم و تبیین صحیح مسیر پیشرو و درس‌آموزی از تجربیات گذشته برای جوانان دانست و اظهار داشت: بخش دیگر این بیانیه راهبردی، بیان اهداف انقلاب اسلامی است.

وی بابیان اینکه دانشجویان به‌عنوان قشر آینده‌ساز کشور تأثیرگذار در جامعه باید نگاه راهبردی به این بیانیه داشته باشند و از دل این راهبرد برنامه بیرون بیاورند و بدانند که این مسیر برای رسیدن به آرمان تمدن نوین اسلامی چگونه باید طی شود.

پورشمسی با اشاره به اینکه چشم امیدها برای حرکت شتابان در مسیر تعالی و عبور از بحران‌ها و تهدیدها به جوانان انقلابی است، خاطرنشان کرد: مسئولین و دستگاه‌های مختلف نیز باید به این قشر توجه ویژه داشته باشند.

گفتنی است در این مراسم با حضور جانشین مسئول بسیج دانشجویی کشور، جمعی از مسئولین سپاه الغدیر، رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان یزد علی پورمیرزایی به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی استان یزد معرفی و از زحمات سید حسین راسخی تقدیر شد.

پایان پیام/90017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول