اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جدال هم بازی‌های سابق در تبریز/ آمار بازی تراکتورسازی با پارس‌جنوبی جم

2 مدافع تراکتورسازی و 2 هافبک پارس جنوبی سابقه بازی برابر تیم سابق خود را دارند.

 جدال هم بازی‌های سابق در تبریز/ آمار بازی تراکتورسازی با پارس‌جنوبی جم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست‌ و‌ نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز امشب میزبان تیم پارس جنوبی جم است.

- تراکتور با اینکه عملا قهرمانی لیگ برتر رو از دست داده ولی  پر شورها تا این هفته با 641 هزار هوادار در صدر جدول تماشاگران لیگ برتر قرار دارند و با حماسه‌ دیگر در آخرین بازی خانگی این تیم مقابل پارس جنوبی جم می‌توانند به سلطه پرسپولیسی‌ها بعد از 5 فصل پایان دهند.

- تیم تراکتورسازی که با 11.030.000 هوادار در لیگ نهم رکورد تماشاگر در یک فصل را در اختیار دارند، فصول 9 -10 -11 و 12 پر تماشاگرترین تیم لیگ برتر بودند ولی این عنوان از لیگ سیزدهم تا هفدهم به سرخپوشان پایتخت اختصاص داشت.

- قرمزپوشان چهارمین بازی خود مقابل پارس‌جنوبی را تجربه می‌کنند که طی آن 1برد و 2تساوی کسب کرده‌اند .

- هر 2 بازی سال قبل دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسیده و بازی رفت لیگ هجدهم با تک گل زیبای مهدی‌پور از روی ضربه‌ ایستگاهی به سود تراکتور به اتمام رسیده است.

- احسان پهلوان - مهدی مهدی‌پور و محمدایرانپوریان برای تراکتور همچنین امید سینک برای پارس جنوبی در جدال رو در رو موفق به گلزنی شده‌اند و عارف آغاسی بازیکن تراکتور نیز یک بار به اشتباه دروزاه خودی را باز کرده است .

- در لیگ برتر تنها هفته‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم پارس‌جنوبی از تراکتور در رده‌ بالاتری بوده است و در 24 هفته تراکتور رده بهتر از پارس‌جنوبی داشته است.

- بهترین رده تراکتور امسال 3 هفته ایستادن در رده‌ دوم جدول طی هفته‌های 23، 24 و 25 است و بدترین رده تراکتوری‌ها در هفته‌ سوم با ایستادن در رده 15 شکل گرفت.

- پارس‌جنوبی در هفته‌ چهارم با ایستادن در رده‌ چهارم عملکرد درخشانی داشت و بدترین رده‌ این تیم ایستادن در رده 13‌ام در هفته نخست بود.

- تراکتور همیشه در خانه دست پیش را دارد و با کسب 10 برد، 2 تساوی و 2 باخت تیم جدول میزبان‌هاست همچنین با 26 گل زده بهترین خط حمله در جدول میزبان‌هاست

- همچنین دورتمند فوتبال ایران یعنی پارس‌جنوبی در خارج از خانه عملکرد فاجعه باری را سپری می‌کند و با 2 برد، 2 تساوی و 10 باخت بدترین تیم لیگ برتر بعد از استقلال خوزستان در بازی‌های خارج از خانه است.

-  محمد طیبی - ایمان سلیمی ابتدای فصل از پارس‌جنوبی به تراکتورسازی پیوستند، همچنین شهرام گودرزی و محمد نوری بازیکنان سابق تراکتور در پارس جنوبی هستند.

- تراکتور که امسال مقابل ماشین‌سازی و استقلال خوزستان موفق به دبل شده می‌تواند با برتری برابر پارس جنوبی جم  سومین و آخرین دبل این فصل خود را ثبت کند و در هر 2 بازی رفت و برگشت به برتری دست یابد.

- در لیگ برتر امسال پارس‌جنوبی جم با تیم‌های بازی می‌کند که هفته قبل با تراکتور بازی کرده باشند و به این صورت این تیم بعد از بازی با تراکتور سرخپوش باید با پرسپولیس تهران نیز بازی کند.

- هر 2 تیم در 5 بازی ایر خود 4 امتیاز کسب کرده‌اند و آخرین برتری 2 تیم مقابل صنعت نفت آبادان کسب شده است.

- تراکتور دقایق 75-90 با به ثمر رساندن 9 گل تیم خطرناکی در دقایق پایانی دارد و در تیم پارس جنوبی بین دقایق 45 تا 60 و 75 تا 90 پارس جنوبی توانسته 7 گل به ثمر برساند.‌

- همچنین در آمار دقایق تیم پارس‌جنوبی دقایق 30 تا 45 ضعیف‌ترین تایم برای زردپوشان جنوبی است، چون در این 15 دقیقه تنها موفق شده 2گل زده و 9 گل دریافت کرده است.

- اولین بازی تاریخ پارس‌جنوبی در لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شده است که در پایان موفق شدند با نتیجه 4 بر یک گسترش فولاد تبریز را شکست دهند‌.

انتهای پیام/60017/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول