اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

سپاه پاسداران، نهادی توانمند در تولید اقتدار و امنیت کشور است

علی زارعی نجفدری گفت: سالهاست که انقلاب و نظام گرفتار دو پدیده شوم نفوذ جریانی جریانات نفوذ و ضعف و نقصان شدید مدیریت اجرایی گردیده است.

سپاه پاسداران، نهادی توانمند در تولید اقتدار و امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی زارعی نجفدری در سی و پنجمین یادواره سردار شهید محمد حسین زارعی نجفدری گفت: این سردار شهید از نسل و تبار نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهاد و شجره طیبه‌ای که بازوان پرتوان انقلاب و نظام و ولایت در تولید اقتدار کشور بوده و همچنان می‌درخشد و در طول چهاردهه انقلاب در همه عرصه ها حضوری ایثارگرانه دارد.

وی افزود: این شهید بزرگوار در وصیتنامه‌اش سپاه پاسداران را اینگونه توصیف می‌کند: مرا با لباس سپاه دفن کنید تا آرم و لباس مقدس سپاه در فردای قیامت مرا شفاعت کند.وی با لباس سپاه داماد شدند، با لباس سپاه شهید شدند و با لباس دفن شدند.

زارعی نجفدری گفت: آقایان، بایدتعارفات را کنار گذاشت.  این شهدا از ما و شما مطالبات جدی دارند. آقایان چرا کارآمدی و خدمات مشعشع نظام برخاسته از دین و انقلاب را با ضعف مدیریتی خود اینگونه زیر سوال بردید؟! آقایان چکار کردید که کشور را به این وضعیت دچار کردید؟!

وی بیان داشت:سالهاست که انقلاب و نظام گرفتار دو پدیده شوم نفوذ جریانی جریانات نفوذ و ضعف و نقصان شدید مدیریت اجرایی گردیده است. این دو پدیده شوم به مثابه دو لبه قیچی، کارآمدی چشمگیر دین و انقلاب و نظام را مخدوش می کنند و زیر سوال می برند!

وی افزود: آقایان مجلس شورای اسلامی، آقایان شورای محترم نگهبان، آقایان مجمع تشخیص مصلحت نظام، چرا صرفا نظاره گر شدید؟ این شهدا و این مردم همیشه در صحنه انقلاب و نظام از شما انتظار دارند که فکری به حال این وضعیتی که ایجاد کردند، بکنید.

زارعی نجفدری گفت: فقط کافی بود به ارائه طریق خردمندانه و استراتژی های حکیمانه و دوراندیشانه ولایت امر در حوزه‌های سیاست خارجی با تعیین  استراتژی نرمش قهرمانانه، در حوزه اقتصادی با تعیین استراتژی اقتصاد مقاومتی و در حوزه فرهنگی با تعیین  استراتژی مقابله با تهاجم و نفوذ فرهنگی عمل می‌کردند. چرا به این استراتژی‌های ولایی عمل نشد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول