اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای طرح «تاپ» با هدف توسعه اشتغال پايدار و رونق توليد در هرمزگان

رییس اتاق اصناف مركز استان هرمزگان گفت: طرح تاپ در راستاي توسعه اشتغال پايدار و رونق توليد توسط وزارت صمت و نهادها و تشكل هاي وابسته اجرا مي شود.

اجرای طرح «تاپ» با هدف توسعه اشتغال پايدار و رونق توليد در هرمزگان

عبدالمجید جلالی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار  فارس در بندرعباس اظهار داشت: زمینه و زیرساخت علمی دانشگاهی برای یاری‌رسانی به اتحادیه‌های صنفی استان مهیا است و اداره آموزش و پژوهش سازمان صمت، ظرفیت دانشگاهی را برای کمک فکری و انجام امور مطالعات و تحقیقات را با بهره‌گیری از حوزه معاونت پژوهشی فناوری دانشگاه هرمزگان در قالب «طرح تاپ» برای ایجاد انگیزه در حوزه تجارت و کسب و کار فراهم کرده تا نوآوری و خلاقیت با مشارکت اصناف پویا شود.

وی در ادامه افزود:  اعتبار مالی که فراهم باشد معطلی، خسران است و عقب ماندگی مانع رشد خواهد بود.

رییس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان از هئیت مدیره اتحادیه‌های صنفی خواست برای احیاء و رونق بازار مولد و توسعه اشتغال پایدار نیاز پژوهشی خود را با همکاری کمیسیون آموزش و پژوهش اتاق طبقه‌بندی کنند تا در اجلاس آتی کارگروه «طرح تاپ» مورد بررسی قرار گیرد.

جلالی خاطر نشان کرد: رؤسای اتحادیه‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره، با رییس کمیسیون آموزشی اتاق اصناف پیگیری این امر مهم را دنبال کنند.

انتهای پیام/88031/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول