اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازگشايی ايستگاه‌های بسيج و ميدان محمديه مترو در تابستان امسال

مدير عامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) با اشاره به روند تكميل و ايمن سازی جهت بازگشايی ايستگاه‌های بسيج و ميدان محمديه، گفت: مسافرگيری از بخش شرقی – غربی خط 7 تا تابستان سال جاری محقق می‌شود.

بازگشايی ايستگاه‌های بسيج و ميدان محمديه مترو در تابستان امسال

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های 17 شهریور، میدان قیام و میدان محمدیه با اشاره به ضرورت راه‌اندازی بخش شرقی- غربی خط 7 از ایستگاه بسیج تا مهدیه طی چند ماه آینده، تأکید کرد: با توجه به آنکه ورودی در حال احداث میدان محمدیه، خط 7 را به خط یک متصل می‌کند، باید هرچه سریع‌تر عملیات نصب پله‌های برقی جهت راه‌اندازی این ایستگاه طی ماه جاری انجام شود.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) افزود: همچنین با توجه به عبوری بودن ایستگاه های قیام و 17 شهریور از فضای اتاق های فنی بازدید کرده و به تکمیل سیستم سیگنالینگ و نصب تجهیزات ضرورت دارد.

 امام تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی و نصب سیستم سیگنالینگ در ایستگاه‌های قیام و 17 شهریور طی ماه جاری آغاز شود.

امام با اشاره به اینکه برای بازگشایی ایستگاه‌های بسیج و محمدیه نیاز به ایمن‌سازی و آماده‌سازی ایستگاه‌های بخش میانی شامل ایستگاه مولوی، 17 شهریور، میدان قیام، آهنگ و محلاتی داریم، افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی در ایستگاه‌های مذکور در دو حوزه ساختمانی و تجهیزات در حال اجراست باید در این زمینه تسریع صورت گیرد تا مسافرگیری از بخش شرقی – غربی خط 7 تا تابستان سال جاری محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول