اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش سوریه ۶ روستا را در ریف شمال غربی حماه بازپس گرفت

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» از درگیری شدید نیروهای ارتش سوریه و گروه‌‌های تروریستی وابسته به «هیات تحریر الشام» در شمال غربی این کشور خبر داد.

ارتش سوریه ۶ روستا را در ریف شمال غربی حماه بازپس گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ یگان‌های ارتش سوریه روز سه‌شنبه عملیات سنگینی به محور تحرکات تروریست‌ها و مناطق انتشار آنها در حومه شمالی غربی حماه انجام دادند.

نیروهای سوریه روز سه‌شنبه پس از درگیری سنگین با گروه‌های تروریستی وابسته به «هیات تحریر الشام» در شمال غربی سوریه، تعدادی از روستاها را آزاد کردند.

در همین ارتباط خبرگزاری سانا گزارش داد که نیروهای سوری در جریان ادامه پاسخ به تجاوزات تروریست‌ها، ضربات توپخانه‌ای به مخفیگاه و تحرکات آنها در شهرناز و کفرنبوده در حومه شمالی غربی حماه وارد کردند.

سانا در ادامه خبر داد که این ضربات موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها و انهدام مخفیگاه‌ها و مهمات متعلق به آنها شد.

از سوی دیگر، «رامی عبدالرحمن» مدیر گروه موسوم به «حقوق بشر سوریه» گفت که در این درگیری، ۲۶ نفر از دو طرف از پای درآمدند.

مدیر حقوق بشر سوریه تاکید کرد که نیروهای ارتش سوریه موفق شدند بر دو روستا و یک تپه راهبردی مسلط شوند.

این در حالی است که پایگاه خبری الغدیر به نقل از رسانه‌های عربی گزارش داد که ارتش سوریه پس از پیشروی در ریف حماه شمال غربی، بر شش روستا مسلط شدند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول