اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

دادستان تهران: دستگاه قضا از اقدامات ناجا در برخورد با مفسدان اقتصادی پشتیبانی می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: نیروی انتظامی توانایی برخورد با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان امنیت را دارد و ما هم پشتیبانی و حمایت کافی و لازم را از پلیس خواهیم داشت.

دادستان تهران: دستگاه قضا از اقدامات ناجا در برخورد با مفسدان اقتصادی پشتیبانی می‌کند

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، علی القاصی‌مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران در دیدار با سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تقدیر از عملکرد مناسب پلیس پایتخت در برقراری نظم و امنیت در شهر تهران، گفت: مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضائی مجموعه‌ای مشترک است و از مأموریت‌های یکسانی برخوردارند.

این مقام قضائی، با بیان اینکه در حقیقت تهران اهمیت کشوری دارد، گفت: تمام معادلات امنیتی، سیاسی و اجتماعی در این شهر رقم می‌خورد که این مسئله تلاش و همت بسیاری بالایی را طلب می‌کند.

وی ادامه داد: روحیه ما باید روحیه پاسخگو در قبال مطالبات مردمی باشد و اعتماد ایجاد شده از سوی نظام، این اهمیت را افزایش می‌دهد.

دادستان تهران، با اشاره به این که نگاه به مسائل امنیتی، نگاه ویژه‌ای است و امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس و قوه‌قضائیه است، بیان داشت: باید به سمتی برویم که جدیت و حساسیت مجموعه‌هایمان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: مجموعه قضائی و نیروی انتظامی توانایی بالایی در راستای ساماندهی امنیت در کنار یکدیگر خواهند داشت.

القاصی‌مهر، پلیس تهران بزرگ را پلیسی علمی و تخصصی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی توانایی برخورد با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان امنیت را داشته و ما به عنوان دستگاه قضاوت، پشتیبانی و حمایت کافی و لازم را از پلیس خواهیم داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول