اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

پایان برگزاری آزمون‌های دوره­ های جامع به شیوه آموزش‌های خاص و غیر حضوری

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از پایان برگزاری آزمون‌های دوره‌­های علمی کاربردی به شیوه آموزش‌های خاص و غیر حضوری در نیم سال اول 98-97 خبر داد.

پایان برگزاری آزمون‌های دوره­ های جامع به شیوه آموزش‌های خاص و غیر حضوری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی،  محمدزاده معاون نظارت و سنجش این دانشگاه از پایان برگزاری آزمون‌های دوره‌­های علمی کاربردی به شیوه آموزش‌های خاص و غیر حضوری در نیم سال اول 98-1397خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره روند برگزاری آزمون‌های پایان پودمان­‌های آموزشی دوره­ های علمی کاربردی به شیوه آموزش‌های خاص و غیر حضوری که از ۵ اردیبهشت ماه شروع شد و ۱۳ اردیبهشت ماه پایان پذیرفت، توضیحاتی ارائه کرد.

محمدزاده گفت: آزمون‌های پایان پودمان‌­های آموزشی دوره­ های علمی­ کاربردی به شیوه آموزش­‌های خاص و غیرحضوری در نوبت اول سال تحصیلی 98-1397 در رشته‌های تحصیلی کاردانی امور دهیاری و شوراها، کاردانی مدیریت خانواده، کاردانی مدیریت کسب و کار، کاردانی مترجمی عمومی زبان انگلیسی و کارشناسی مدیریت خانواده از ساعت 9 صبح روز پنج­شنبه مورخ ۵ اردیبهشت ماه مطابق برنامه زمانی اعلام شده و دستورالعمل آزمون در 29 استان کشور به طور همزمان آغاز و در ۱۳ اردیبهشت ماه پایان یافت.

همچنین معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری آزمون‌های پایانی 43 پودمان آموزشی با تعداد 855 دانشجو ، مختص 5 رشته تحصیلی خبر داد.

وی ضمن تشکر از همکاری و تعامل حراست ستاد مرکزی و واحدهای استانی در دریافت سوالات و همکاری در حفاظت آزمون واحدهای استانی افزود: به منظور نظارت دقیق بر اجرای صحیح آزمون‌های مذکور، محل برگزاری آزمون‌ها به صورت متمرکز در تمامی استان‌ها در یک حوزه امتحانی تجمیع شد. در این دوره، با توجه به کاهش آمار دانشجویان غیرحضوری و به منظور صرفه‌جویی در مصرف هزینه‌ها، فایل سوالات از طریق دفتر مرکزی حراست دانشگاه به صورت رمزدار به مسئولین محترم حراست واحدهای استانی جهت چاپ و تکثیر ارسال شد که به منظور نظارت بر وضعیت برگزاری آزمون‌های فوق، از حوزه‌های امتحانی بازدید بعمل آمد که گزارش بازدیدها در قالب فرم سنجش و ارزشیابی از فرآیند برگزاری به این معاونت ارسال خواهد شد.

در پایان محمدزاده از بازبینی 4176 سئوال امتحانی مربوط به 43 پودمان آموزشی و 174 عنوان درسی خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول