اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تخفیفات ۵ تا ۵۰ درصدی شهروند برای ماه رمضان

مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر آمادگی شرکت شهروند برای تأمین اقلام پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان از تخفیفات پنج تا ۵۰ درصدی برای کالاهای پر مصرف این ماه در جشنواره شرکت شهروند خبر داد.

 تخفیفات ۵ تا ۵۰ درصدی شهروند برای ماه رمضان

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع‌القلم در تشریح تمهیدات شرکت شهروند ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: به تمامی همکاران‌مان در بخش بازرگانی تاکید کرده‌ایم که برای ایام ماه مبارک رمضان خرید قطعی داشته باشند که این خرید قطعی بیشتر برای اقلام پر مصرف ویژه این ماه خواهد بود. تلاش کرده‌ایم با تعامل با تأمین کنندگان بتوانیم قیمت‌ها را در تعادل بیشتری عرضه کنیم و در حقیقت افزایش قیمت‌ها را به تعویق بیندازیم چرا که در تمامی گروه‌های کالایی افزایش قیمت داشته‌ایم اما این افزایش قیمت پشت سد بازرگانی ما فعلا متوقف مانده است.

🔹مدیرعامل شرکت شهروند افزود: پنج فروشگاه بیهقی، بوستان، بهاران و بهرود و شهر ری در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت و در جشنواره فروش فوق‌العاده این ماه با تعامل شهروند با ۱۰۰۰ شرکت تأمین کننده کالا تخفیفاتی بین پنج تا ۵۰ درصد بر روی اقلام مختلف به شهروندان ارائه می‌شود. در حقیقت شرکت شهروند برای تنظیم قیمت‌ها در بازار در این ایام از دپوی استراتژیک خود استفاده خواهد کرد که قطعاً این روش تأثیر بسیاری در تنظیم بازار خواهد داشت.

🔹سریع القلم همچنین از آغاز کمپین #شهروندبرای_شهروند در تمام شعب فروشگاه های شهروند خبر داد و تصریح کرد: این طرح با تاکید بر تحقق مسئولیت های اجتماعی شهروند انجام می شود و در بستر آن مشتریان می توانند ضمن تامین مایحتاج مورد نیازشان بخشی از خرید خود را برای کمک به مناطق سیل زده و انجمن های خیریه در نظر بگیرند.

🔹سریع القلم ادامه داد: برنامه ویژه افطار برای مشتریانی که در هنگام افطار در فروشگاه های شهروند حضور دارند اجرایی خواهد شد، همچنین شهروند طی یک همکاری مشترک با وزارت ارشاد میزبان شهروندان در نمایشگاه بین المللی قرآن خواهد بود.

🔹وی در تشریح نحوه عرضه گوشت قرمز در فروشگاه های شهروند گفت: گوشت قرمز در حال حاضر به دو شکل با ارز نیمایی و آزاد عرضه می‌شود. گوشتی که با ارز نیمایی در شرکت شهروند عرضه می‌شود گوساله و گوسفندی است و گوشتی هم که به صورت آزاد عرضه می‌شود گوشت داخلی است و نرخ گذاری آن نیز توسط انجمن پروتئین انجام می‌شود. روزانه در فروشگاه شهروند ۱۴ تا ۲۰ تن گوشت به فروش می‌رسد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول