اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه فلسطینی «لواء القدس» در حمایت از ارتش سوریه وارد منطقه درگیری شد

گروه فلسطینی «لواء القدس» مستقر در استان حلب، در حمایت از ارتش سوریه عازم مناطق درگیری در اطراف استان ادلب شد.

گروه فلسطینی «لواء القدس» در حمایت از ارتش سوریه وارد منطقه درگیری شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با افزایش درگیری‌های در مناطق اطراف استان ادلب، گروه فلسطینی «لواء القدس» نیروها و تجهیزات خود را عازم این مناطق برای پشتیبانی از ارتش سوریه کرد.

به نوشته پایگاه خبری عنب‌بلدی، در ویدئوی منتشر شده از سوی این گروه، همراه کاروان نظامی عازم به مناطق درگیری، سلاح‌های سنگین مشاهده نمی‌شود. آن‌ها عازم مناطق شرق حماه و همچنین اطراف فرودگاه نظامی «ابوالظهور» در شرق استان ادلب بودند.

گروه فلسطینی «لواء القدس» شاخه نظامی جنبش «جبهه ملی آزادی فلسطین» به شمار می‌رود و بین دو الی سه هزار عضو دارد که اغلب آن‌ها ساکن اردوگاههای «حندرات» و «النیرب» در حلب هستند و بر روی پرچم‌های آن‌ها عبارت «فدایی ارتش عربی سوریه» نوشته شده است. ورود این نیروها به مناطق درگیری با افزایش حملات جنگنده‌های روسی و سوری در جنوب ادلب و شمال و غرب حماه علیه مواضع تروریست‌های «جبهة النصره» همراه شده است.

منابع خبری معارضان سوریه نیز مدعی شدند که نیروهای ارتش سوریه بیش از مناطق دیگر در حومه شمالی و غربی استان حماه به خصوص در پادگان «بریدج» در شمال شهر «السقیلبیه» مستقر شده‌اند.

 

 

 یک کارشناس نظامی سوریه نیز در چهارم اردیبهشت گذشته از آغاز عملیات آزادسازی ادلب پس از نشست آتی آستانه (نورسلطان) خبر داد. ارتش سوریه در هفته گذشته بارها حملات توپخانه‌ای و موشکی به مواضع النصره در «جرجناز»، «خان شیخون»، «تحتایا» و «أبو حبة» انجام داده و جنگنده‌های روس نیز مواضع این گروه را در اطراف شهر ادلب بمباران کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول