اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تقدیر رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی از امیرحسین عرب

صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور برای قدردانی ازامیر حسین عرب دانش آموز کاراته‌کار کشورمان که در رقابت‌های جهانی حاضر نشد با حریفی از رژیم صهیونیستی مبارزه کند به سیرجان سفر کرد و از وی تقدیر کرد.

تقدیر رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی از امیرحسین عرب

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امروز دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه ابن سینا سیرجان شاهد تجلیل از دانش‌آموز امیرحسین عرب بودند که صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور برای قدردانی از این دانش‌آموز به سیرجان سفر کرد.

امیرحسین عرب همان دانش‌آموزی است که دوم و سوم آذر ماه سال 97 در مسابقات کاراته جهانی که در صوفیا بلغارستان برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی را گرفت و برای آخرین رقابت خود تا مدال قهرمانی را به گردن بیاویزد حریفی از رژیم صهیونیستی دید که از ادامه رقابت انصراف داد و به نشانه اعتراض گفت: بروید حق فلسطینیان مظلوم را بدهید و از اشغالگری دست بردارید.

 

این حرکت وی الگویی شد تا امروز رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور برای تجلیل از وی در کلاس این دانش‌آموز و دبیرستان ابن‌سینای سیرجان حضور یابد.

در مراسم تجلیل که با برنامه‌های فرهنگی همراه بود عنوان شد: این واحد آموزشی در دوران دفاع مقدس هم 40 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است.

صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در حاشیه این آیین گفت: امیرحسین عرب قهرمانی است که شهدای دانش‌آموز آن زمان را ندیده اما ادامه دهنده راه این شهدا است و این حرکت خوب و کوبنده در مقابل دشمنان نتیجه تربیت خوب در خانواده و مدرسه است.

 

وی افزود: جوان امروز ما وقتی دشمن را می‌شناسد و می‌گوید فدایی رهبر و گوش به فرمانش هستم نه‌تنها قدرت‌های استکباری که هیچ قدرتی بر جوان ایرانی غلبه نخواهد کرد و این جوان مسیر را گم نمی‌کند.

در پایان این مراسم از امیرحسین عرب تجلیل شد و این دانش‌آموز قهرمان ورزشی خواستار دیدار با مقام معظم رهبری شد.

انتهای پیام/80015/ق/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول