اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قطعی گاز 17 روستای مینودشت بر اثر رانش

فرماندار مینودشت با اشاره به وقوع رانش در منطقه «صفی‌آباد» قدیم مینودشت گفت: رانش زمین برق، گاز و آب حدود 17 روستای این منطقه را قطع کرد که با اقدامات انجام شده برق و آب وصل شده اما همچنان مشکل قطعی گاز برطرف نشده است.

قطعی گاز 17 روستای مینودشت بر اثر رانش

رضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان، با اشاره به رانش دوباره در مینودشت و قطعی گاز در برخی روستاهای این شهرستان اظهار کرد: بامداد روز گذشته رانش در منطقه «صفی‌آباد» قدیم و در راه مواصلاتی صفی‌آباد به دوزین اتفاق افتاده که جاده و دامنه‌های کنار جاده را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه بر اثر رانش تأسیسات آب، برق و گاز منطقه دچار شکستگی شد و در منطقه صفی‌آباد و دوزین که حدود 17 روستا را در برمی‌گیرد شاهد قطعی آب، برق و گاز بوده‌ایم.

فرماندار مینودشت بیان کرد: پس از وقوع رانش، در محل حادثه جلسه ستاد بحران تشکیل شد و تصمیم‌گیری‌هایی نیز صورت گرفت، همچنین مدیرعامل گاز استان در آن جلسه حضور پیدا کرد و نیروهای مختلفی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه سپاه و بسیج با امکانات و تجهیزات برای رفع مشکل در منطقه حضور یافتند.

طباطبایی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته مشکل آب و برق منطقه مرتفع و وصل شده است، افزود: با توجه به مسائل ویژه و رعایت نکات دقیق ایمنی همچنان مشکل قطعی گاز این منطقه برطرف نشده است.

وی ادامه داد: بخشی از عملیات برای وصل کردن گاز منطقه رانش‌یافته تا شب گذشته انجام شد و امروز نیز اعضای ستاد و دستگاه‌های اجرایی و سپاه و بسیج در حال تلاش هستند تا پایان امروز و فردا وضعیت گاز را سروسامان دهیم و مشکل قطعی گاز حل شود.

فرماندار مینودشت گفت: با توجه به قطعی گاز سوخت جایگزین در نظر گرفته شده است تا زمان وصل شدن گاز، مردم منطقه در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

طباطبایی متذکر شد: خوشبختانه رانش در حاشیه روستای قدیمی صفی‌آباد رخ داده و با توجه به اینکه روستا چند سال گذشته جابه‌جا شده بود تلفات جانی نداشتیم و بر اثر این حادثه منازل مسکونی که از گذشته آنجا بوده خسارت دیده است.

انتهای پیام/83018/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول