اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

امام جمعه عسلویه: کمبود امکانات و تجهیرات ورزشی زیبنده عسلویه نیست

امام جمعه عسلویه با اشاره با دیدار خود با هیات های ورزشی گفت: با این هیات ها دیدار داشتم مشکلات شان را مطرح کردند بیشتر حرف آنان این بود کمبود امکانات و تجهیرات داریم آیا زیبنده است در چنین شهرستان با این اسم و نشان و با این ظرفیت کمبود امکانات داشته باشیم؟

امام جمعه عسلویه: کمبود امکانات و تجهیرات ورزشی زیبنده عسلویه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر عسلویه به فرازی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری  فرمودند جامعه فرهنگیان در این چهل سال کارهای بزرگی کردند و به ویژه در دفاع مقدس جانانه درخشیدند.

امام جمعه عسلویه بیان داشت: عده‌ای می‌خواهند به دلایل سیاسی فرهنگیان را بی قدر و منزلت کنند و این جایگاه را تضعیف کنند؛ اجرای سند 2030 دنبال تضعیف این جایگاه و هجمه به این جایگاه است تا جامعه فرهنگیان را به این سو و آن سو  و به دنبال کارها و اهداف حزبی و غیر حزبی بکشند.

وی روز معلم را به معلمان خدوم و زحمتکش تبریک گفت و افزود: معلمان می‌دانند که معلمی تنها یک شغل نیست بلکه عشق و ایثار است و خدمت محض فداکاری و تجسم همه خوبی‌هاست؛ چه انتخاب زیبایی که روز معلم روز شهادت علامه شهید مطهری است عالمی برجسته و متفکری بزرگ که هم عالم بود وهم اهل عمل بود تیز بین و ریز بین بود. 

امام جمعه عسلویه ضمن تبریک انتصاب شایسته و ارزنده سرلشکر سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران از تلاش های سرلشکر جعفری فرمانده سابق سپاه قدردانی کرد.

هاشمی‌نژاد با اشاره با دیدار خود با هیات‌های ورزشی گفت: با این هیات‌ها دیدار داشتم مشکلاتشان را مطرح کردند، بیشتر حرف آنان این بود کمبود امکانات و تجهیرات داریم آیا زیبنده است در چنین شهرستان با این اسم و نشان و با این ظرفیت کمبود امکانات داشته باشیم؟

وی افزود: بیش از چهار هزار نفر در رشته‌های ورزشی فعالیت دارند و در بعضی رشته رتبه‌های خوب استانی و حتی کشوری کسب کرده‌اند، مسؤولین ورزش در استان و مرکز باید نگاه ویژه ای برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان داشته باشند.

امام جمعه عسلویه به مشکل آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: طبق گفته مسؤولان اداره آب، ما کمبود آب نداریم بلکه مدیریت مصرف صحیح نیست و عده زیادی انشعاب غیر مجاز دارند. حتی برخی مساجد و مدارس و ادارات انشعاب قانونی ندارند، این کار شرعا صحیح نیست و اصراف بی رویه و  عدم پرداخت آب بها باعث مشکل شده است باید وجدان را حاکم کنیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول