اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمن با سند 2030 دنبال پرورش سربازان در مکتب‌های اسلامی است

امام جمعه قرچک گفت: دشمن با طرح سند 2030 دنبال پرورش سربازان در مکتب‌های اسلامی است.

دشمن با سند 2030 دنبال پرورش سربازان در مکتب‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حجت‌الله اسماعیلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه قرچک پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: در آستانه ماه بافضیلت رمضان قرار داریم و همه ما به میهمانی خداوند می‌رویم تا از نعمت‌های و فضیلت‌های آن استفاده کنیم.

امام جمعه قرچک گفت: از نشانه‌های مؤمنان این است که درد دین داشته و به فکر کار دین باشد و دین داری کنند و دین را ترویج کنند؛ همچنین مردم را به دین دعوت و مشکلات دین را رفع کند.

اسماعیلی افزود: بزرگ‌ترین جهاد در جهان هستی جهاد اکبر است که هر مشکلی به‌وجود می‌آید از آن است که انسان اگر نفس خود را کنترل کند به سعادت می‌رسد.

وی گفت: سالروز شهادت عالم و استاد قلم استاد دکتر مرتضی مطهر را گرامی می‌داریم؛ حضرت امام خمینی (ره) می‌فرمودند «مطهری پاره تن من است که در فقه اسلامی قلم می‌زد»؛ چه خوب که روز شهادت این استاد فرزانه را روز معلم نام گذاری کردند و بنده نیز این روز را به همه معلمان شهرستان قرچک تبریک عرض می‌کنم.

اسماعیلی بیان کرد: مطهری دانشمندی بود که دانش را در دایره الهی راه داد و توانست دانش را بر حسب عقیده انجام دهد و آن‌ها را به سوی مبدأ اصلی هدایت کند.

وی افزود: شما مشاهده می‌کنید دین اسلام در حال پیش رفت و توسعه به سمت جوامع غربی است و دشمن با طرح سند 2030 قصد پرورش سربازان خود در مکتب‌های اسلامی را دارد؛ دشمن می‌خواهد سنگر تعلیم و تربیت ما را از بین ببرد و آن‌ها پایه‌های تعلیم و تربیت را هدف گرفتند و می‌خواهند فرهنگ اسلامی را در مدارس سست کند.

وی تأکید کرد: معلم پایه‌ریز تمدن نو در جامعه است؛ معلمی پایه‌ریز تفکر جدید بر مکتب اسلامی است و معلمی بنیان‌گذار تفکرات نو در راستای پیشرفت جامعه وشناسایی نخبگان کشور محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان دین اسلام به دست بچه مسلمان نادان عالمان دین اسلام را ترو می‌کنند و به مبارزه با آن‌ها می‌پردازند؛ شهادت افتخار روحانیت و نیروهای ارزشی بوده و شهادت در راه دین اسلام افتخار است و روحانی که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت می‌رسد، افتخار است و با روحانیون روحانی‌نما مبارزه خواهیم کرد و آن‌ها را از خود نمی‌بینم.

اسماعیلی یاد‌آور شد: مسؤولان دولتی به فکر معیشت مردم باشند و مردم مقابل سختی‌ها ایستاده‌اند و باید آنها به فکر مشکلات مردم باشند؛ کالاهایی که در داخل تولید می‌شود، گران شده‌اند، مگر آن‌ها هم وارداتی هستند یا تحریم شده‌اند.

وی در خصوص شکست تحریم‌های آمریکا در حوزه نفت گفت: تحریم‌های نفتی شکست خواهد خورد؛ همانند سایر تحریم که شکست خورده است.

امام جمعه قرچک بیان کرد: کشور در حوزه علم و فناوری جزوه 10 کشور برتر دنیا است؛ ما می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و باید مسؤولان اجرایی نظارت بیشتر به بحث بازار داشته باشند تا رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

انتهای پیام/67037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول