اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گنبدکاووس با 226 میلیارد اعتبار

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری گنبدکاووس از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد ریال خبر داد.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گنبدکاووس با 226 میلیارد اعتبار

حمیدرضا حجی‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس، با اشاره به اینکه در طی دو سال و نیم گذشته توان بسیاری را معطوف به استفاده از ظرفیت‌های کلان کشوری برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در شهرستان کرده‌ایم، اظهار کرد: این مهم به همراه همدلی و همکاری با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر باعث شده تا بتوانیم گام‌های بزرگی را در این راستا برداریم.

وی با بیان اینکه همگان از فشارهای اقتصادی بسیار سنگین سال‌های اخیر و سختی فعالیت‌های توسعه‌ای مطلع هستند، افزود: با توجه و نصب‌العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و با دوری از چالش‌آفرینی‌های کاذب تلاش کردیم تا تمام همت خود را برای کمک به مردم و شهروندان عزیزمان به کار ببندیم که خداوند را شاکریم شرمنده این عزیزان نشدیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری گنبدکاووس از اعطای تسهیلات 16 درصدی به مالکان خودروهای فرسوده در گنبدکاووس برای 200 خودروی سواری خبر داد و گفت: علاوه بر این 200 خودروی سواری سمند و 405، در راستای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز 10 دستگاه مینی‌بوس «ایسوزیا» را با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال خریداری و جایگزین اتوبوس‌های فرسوده کردیم.

حجی‌زاده از اضافه شدن دو دستگاه مینی بوس با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال به ناوگان اتوبوسرانی شهری گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: در مجموع با توجه به نرخ امروز بازار، بالغ بر 226 میلیارد و 350 میلیون ریال برای نوسازی ناوگان شهری هزینه شده است که باید از همت و تلاش بخش خصوصی و همکاری صادقانه و صمیمانه شهرداری و شورای اسلامی شهر در این راستا تشکر کرد.

وی با اشاره به عضویت خود در هیئت مدیره سازمان اتوبوسرانی‌های شهری کشور، خاطرنشان کرد: این عضویت که به نمایندگی از همه همکاران پرتلاشم در شهرستان و استان گلستان است وظیفه ما را برای رایزنی و تلاش بی‌وقفه برای جذب اعتبارات و تجهیزات برای جبران کمبودهای گذشته سنگین‌تر می‌کند که امیدواریم با دعای خیر مردم و همدلی همیشگی مدیران شهرستانی بتوانیم در ادامه مسیر نیز نماینده شایسته‌ای برای مردم و همکاران باشیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول