اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

لزوم تنظیم سیاست‌های خارجی و داخلی با بیانیه گام دوم انقلاب

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تنظیم شدن سیاست‌های خارجی و داخلی با بیانیه گام دوم انقلاب لازمه حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است.

لزوم تنظیم سیاست‌های خارجی و داخلی با بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند که چندین بار در این بیانیه به نسل جوان اشاره شده است.

وی افزود: نسل جوانِ مناسب این بیانیه، نه دبستان است و نه دبیرستان، بلکه مخاطب اصلی جوانان سنین 17 تا 30 سال هستند و عمدتاً در دانشگاه‌ها قرار دارند، پس دانشگاهیان و کسانی که کار فرهنگی انجام می‌دهند نیز مورد خطاب هستند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گام دوم انقلاب را نقطه شروعی برای قدرت‌نمایی نسل جوان دانست و افزود: سپردن تمام مدیریت‌ها، مسئولیت‌ها، مناسبات تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز به نسل سوم و چهارم انقلاب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

عارفی تصریح کرد: گام اول انقلاب ثمره تصمیم و اقدام نسل‌های اول و دوم انقلاب بوده است و مسئولیت‌های گام دوم بر عهده جوانان با انگیزه، با اراده و دارای انرژی لازم برای پیشبرد انقلاب اسلامی خواهد بود، این جوانی است که در بیانیه به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون مسئله نوگرایی گفت: این بیانیه علاوه بر قدرت‌شناسی، آسیب‌شناسی، جامعیت و فشردگی برای بهره‌برداری آسان، تصویری از گذشته و ارزیابی انتقادی از وضع موجود ارائه می‌دهد و چشم‌اندازی به سوی آینده می‌گشاید و نیز برخی مؤلفه‌هایی که برای تحقق در آینده لازم است را بیان می‌کند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: این ویژگی‌ها بیانیه گام دوم انقلاب را به مانیفست ایران معاصر بدل کرده است، مقام معظم رهبری در آینده‌نگری، چندین سال از دنیا جلوتر بوده و آینده را به خوبی می‌بینند، باید ایشان را الگو خود قرار داده و برای پایه‌ریزی طرح‌های نوین تلاش کنیم.

عارفی وجود فرصت‌های مادی در کشور و دارا بودن نیروی انسانی مستعد و کارآمد را از مهم‌ترین ظرفیت‌های کشور برای گام دوم انقلاب و حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی بیان کرد و افزود: اقتصاد اسلامی، عدالت و مبارزه با فساد، مدیریت جهادی، سبک زندگی اسلامی، فرهنگ عمومی اسلامی و تنظیم شدن سیاست‌های خارجی و داخلی با این بیانیه، لازمه حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی و حکومت جهانی امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول