اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش نظارت بر بازارها در آستانه ماه رمضان

فرماندار شهرستان ابهر گفت: نظارت بر بازارهای این شهرستان در آستانه ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

افزایش نظارت بر بازارها در آستانه ماه رمضان

علی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان ابهر مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد، اظهار کرد: تمهیدات لازم در راستای آرامش بازار در شهرستان ابهر اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان ابهر به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: کاهش التهاب بازار هم‌اکنون اولویت اصلی است.

وی با اشاره به ضرورت تشدید نظارت بر بازار عنوان کرد: نظارت‌ها می‌تواند نقش زیادی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها ایفا ‌کند.

حیدری از افزایش حضور ناظران بازرسی در بازارهای شهرستان ابهر خبر داد و افزود: وظیفه اصلی ناظران برخورد با سودجویان و گران‌فروشان است.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر تشدید نظارت در توزیع اقلام و کالاهای اساسی عنوان کرد: تشکیل کمیته توزیع اقلام و کالاهای اساسی برای توزیع عادلانه در شهرستان و تشدید بازرسی‌ها در دستور کار ستاد تنظیم بازار شهرستان ابهر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی در ماه رمضان انجام شده است، ادامه داد: باید برای تنظیم بازار و بالانس عرضه و‌ تولید از نظرات خبرگان این حوزه استفاده کرد

حیدری با بیان اینکه شدیدترین برخوردها با متخلفین و گران‌فروش‌ها انجام خواهد شد، گفت: هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار با یکدیگر در سطح مورد قبولی قرار دارد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه مشکلی در تامین بنزین شهرستان وجود ندارد و‌ مردم نگران نباشند، گفت: طبق واکنش دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در خصوص شایعات مطرح شده در مورد بنزین، مردم اخبار صحیح رو از رسانه‌های معتبر رصد کنند.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول