اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

گازرسانی و ترمیم راه‌های روستایی کشور از اولویت‌های دولت است

استاندار قزوین با بیان اینکه توسعه بوم‌گردی باعث جذب گردشگر به الموت خواهد شد و اقتصاد این منطقه را رونق می‌بخشد، گفت: گازرسانی و ترمیم راه‌های روستایی کشور از اولویت‌های دولت است.

گازرسانی و ترمیم راه‌های روستایی کشور از اولویت‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی  عصر دیروز در همایشی که به مناسبت روز ملی شوراها در بخش الموت شرقی شهر معلم کلایه برگزار شد، اظهار کرد: الموت از ابتدا یکپارچه بوده و بعدها به غربی و شرقی تقسیم شده و لازم است این 2 بخش مجددا یکپارچه شده و به یک شهرستان تبدیل شوند.

وی اضافه کرد: به طور حتم یک شهرستان بیشتر و بهتر می‌تواند در جذب اعتبارات موفق باشد چون با ایجاد بخش‌های مختلف در یک منطقه و لحاظ کردن تقسیمات سیاسی نمی‌توان به اهداف متعالی توسعه دست یافت.

زاهدی با بیان اینکه گردشگری جای اقتصاد صنعتی و کشاورزی را گرفته است، عنوان کرد: برای استفاده هرچه بهتر از ظرفیت خدادادی گردشگری در منطقه الموت باید بررسی‌های لازم انجام شود.

مقام عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: 70 درصد اقتصاد کشور ژاپن به بخش خدمات تعلق دارد و گردشگری به عنوان اصلی‌ترین جزو اقتصاد در حوزه خدمات قرار می‌گیرد.

زاهدی با بیان اینکه گازرسانی و ترمیم راه‌های روستایی کشور از اولویت‌های دولت است، تصریح کرد: مردم منطقه الموت بدانند که به این مطالبات به صورت شایسته پاسخ داده می‌شود.

استاندار قزوین به ارتباط موثر بین گازرسانی و حفظ محیط زیست تاکید کرد و گفت: اگر گازرسانی پاک وجود نداشته باشد، در نهایت به تخریب جنگل و درختان منجر شده و سوخت‌های فسیلی جایگزین سوخت‌های سالم خواهند شد.

وی در مورد سرمازدگی و خسارات سیلاب اضافه کرد: بازگشایی حساب‌های مسدود شده کشاورزان برای دریافت تسهیلات کشاورزی در دستور کار قرار دارد.

استاندار قزوین در مورد نقش شوراها نیز بیان کرد: برای توسعه و آبادانی یک شهر و روستا به مشورت و عقل جمعی نیاز است که همین موضوع، اهمیت کار شوراها را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: برای ارتباط بیشتر و موثر بین شوراها و مسؤولان ساماندهی جامعی در دستور کار استان قرار دارد که نقش موثری در افزایش همکاری و تعامل برای رفع مشکلات خواهد داشت.

زاهدی به روز معلم اشاره و عنوان کرد: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های ما متاثر از تعلیم و تربیت معلمان در گذشته است و جا دارد همواره در هر پست و جایگاهی که هستیم قدردان زحمات آنها باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول