اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

حوزه ورزش بانوان در کلات نیاز به توجه و برنامه‌ریزی دارد/ حضور ورزشکار خراسانی در تیم ملی فوتبال هفت‌نفره

دربسته خبری امروز اخبار ورزشی خراسان رضوی خبرهایی از فوتبال، تیراندازی، اتومبیلرانی و ووشو منتشرشده است.

حوزه ورزش بانوان در کلات نیاز به توجه و برنامه‌ریزی دارد/ حضور ورزشکار خراسانی در تیم ملی فوتبال هفت‌نفره

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی، دربسته خبری امروز اخبار ورزشی خبرهایی از  حضور ورزشکار خراسانی در تیم ملی فوتبال هفت‌نفره، برگزاری رکوردگیری تیراندازی خراسان رضوی در مشهد، حوزه ورزش بانوان در کلات نیاز به توجه و برنامه‌ریزی دارد، رقابت اتومبیلرانان خراسان رضوی در مشهد و برگزاری مسابقات ووشو انتخابی خراسان رضوی منتشرشده است.

حضور ورزشکار خراسانی در تیم ملی فوتبال هفت‌نفره

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت‌نفره با حضور یک خراسانی آغاز شد و نام یک فوتبالیست خراسانی در فهرست بازیکنان حاضر در این اردو دیده می‌شود.

دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت‌نفره آغاز شد و نام یک فوتبالیست خراسانی در فهرست بازیکنان حاضر در این اردو دیده می‌شود.

این اردو برای کسب آمادگی برای رقابت‌های قهرمانی جهان در اسپانیا تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

نام عارف باباییان، فوتبالیست خراسانی، در بین ۱۹ ملی‌پوش حاضر در اردو قرار دارد

برگزاری رکوردگیری تیراندازی خراسان رضوی در مشهد

هیئت تیراندازی خراسان رضوی در نظر دارد اولین مرحله رکوردگیری رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال (متولدین۸۳/۱۰/۱۱ و بالاتر) در سال ۱۳۹۸ را در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار نماید.

این رکوردگیری از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ رکوردگیری مرحله دوم و سوم در تاریخ‌های ۲۴ خردادماه و ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد و افراد منتخب حداقل در دو رکوردگیری حضورداشته باشند.

حوزه ورزش بانوان در کلات نیاز به توجه و برنامه‌ریزی دارد

سرپرست اداره ورزش و جوانان کلات گفت: نخستین جلسه سرپرست اداره ورزش و جوانان کلات نادر با روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان برگزار شد.

حسن پورافشار افزود: هیئت‌های ورزشی نقش کلیدی در پیشرفت اهداف ورزش و سلامت جوانان دارند لذا باید تلاش خود را برای ارتقا رشته‌های مختلف ورزشی بیشتر کنند و ورزش شهرستان باید از تمام ظرفیت‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده کند تا بتواند بیش‌ازپیش موفق باشد .

پور افشار عنوان کرد: در این نشست روسای هیئت‌های ورزشی ضمن ارائه تقویم سالانه هیئت، به بیان فعالیت‌ها به تشریح کمبودها و مشکلات خود در زمینه‌های مختلف و تأمین اعتبار جهت برگزاری مسابقات قهرمانی اشاره نمودند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کلات با اشاره به مشکلات و کمبود امکانات و فضای ورزشی بانوان تصریح کرد : باوجود برخی موانع و کمبودها، بایستی برنامه‌ریزی شود تا در بخش ورزش بانوان به حد قابل قبولی برسیم که با حضور فعال آنان در این عرصه امیدواریم گام‌های مؤثرتری نیز در حوزه بانوان برداشته شود.

پور افشار بابیان اینکه کلات نادر از پتانسیل بالایی برخوردار است، عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی جهت میزبانی رویدادهای ورزشی و گسترش توریسم ورزشی باید با هیئت‌های استانی و فدراسیون‌ها رایزنی کنند.

وی در پایان تأکید کرد: با مشارکت و همیاری هیئت‌های ورزشی بایستی جهت رشد مربیان توانمند، فضایی فراهم آوریم و آنان را در دوره‌های مربیگری استانی شرکت کنند تا شاهد شکوفایی و توسعه ورزش شهرستان کلات باشیم.

رقابت اتومبیلرانان خراسان رضوی در مشهد

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: یک دوره مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی خراسان رضوی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در مشهد برگزار می‌شود.

 رمضانی، افزود: این دوره از مسابقات ساعت ۱۱ در پیست اتومبیلرانی سرعت مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات ووشو انتخابی خراسان رضوی

رئیس هیئت ووشو خراسان رضوی گفت: مسابقات ووشو انتخابی خراسان رضوی روز پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

 محمد زحمتکش اظهار کرد: مسابقات ووشو انتخابی خراسان رضوی جهت اعزام به المپیاد نخبگان کشور، روز پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش ساندا و تالو(بانوان) در محل خانه ووشو در مجموعه ورزشی کوثر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول