اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

رستمی: جلسات شورای اسلامی شدن دانشگاه‌‌ها به طور منظم برگزار می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت:‌ علی‌رغم اینکه نزدیک به سه ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی تعطیل است، اما جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها دو هفته یکبار برگزار می‌شود.

رستمی: جلسات شورای اسلامی شدن دانشگاه‌‌ها به طور منظم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: شاید از مجموعه دستگاه‌های فرادستی آموزش عالی، شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها تنها شورایی است که هم به صورت منظم جلساتش برگزار می‌شود و هم کارگروه‌های تخصصی دارد و هم به مسائل روز می‌پردازد. 

رستمی افزود: علی‌رغم اینکه نزدیک به سه ماه است که شورای عالی انقلاب فرهنگی تعطیل شده است، اما شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها دو هفته یکبار به صورت منظم جلسات خود را برگزار می‌کند. 

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: این جلسات با حضور شخص وزیر و نمایندگان مجموعه دانشگاه‌ها و مجموعه آموزش عالی برگزار می‌شود و فعالیت‌های خوبی در آن انجام می‌شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هفته گذشته در آخرین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها به پیشنهاد معاونین فرهنگی و دانشجویی وزارتخانه‌ها مبنی بر اصلاح موادی از آئین‌نامه شورای انضباطی این تغییرات تصویب شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول