اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تمجید رهبر انقلاب از کتاب «نامیرا»/ معرفی کتابی در حوزه اهل سنت

مسئول غرفه جمکران ضمن اشاره بازدید رهبر انقلاب از انتشارات این غرفه گفت: رهبر انقلاب در بازدید از غرفه انتشارات جمکران سراغ کتاب آقای کرمیار را گرفتند و فرمودند «نامیرا» کتاب خوبی است.

تمجید رهبر انقلاب از کتاب «نامیرا»/ معرفی کتابی در حوزه اهل سنت

صمدی مسئول غرفه انتشارات کتاب جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به بازدید رهبر انقلاب از غرفه این انتشارات اظهار داشت: در این بازدید محضر رهبر انقلاب عرض کردم که ما انتشارات مهدوی هستیم و ۲۵۰ اثر با این موضوع داریم و طی سال‌های اخیر در حوزه رمان و داستان کودک و نوجوان ورودهای خوبی داشتیم.

وی افزود: در این بازدید کتاب «نخل و نارنج» آقای یامین‌پور و «مستوری» آقای صادق کرمیار را معرفی کردم که رهبر انقلاب فرمودند آقای کرمیار کتاب‌های داستانی دیگری هم دارد که بنده عرض کردم «درد» و «نامیرا» دو اثر دیگر ایشان است. مقام معظم رهبری فرمودند نامیرا کتاب خوبی است.

صمدی گفت: حسن یوسف و ۶۰ پرسش اعتقادی کتاب‌هایی هستند که برای کودکان و نوجوانان آماده شده است اما کتاب «العرف الوردی فی اخبار المهدی» جلال‌الدین سیوطی را خدمت ایشان معرفی کردم که سؤالات و احادیث اهل سنت در حوزه مهدویت است. اما ایشان روی کتاب «العبقری الحسان فی احوال مولانا صاحب الزمان» علامه نهاوندی تاکید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول