اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بررسی خسارات ناهنجاری‌های جوی به شبکه‌های برق سمنان

نماینده شرکت توانیر خسارات وارده به شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق استان سمنان ناشی از ناهنجاری‌های جوی را بررسی کرد.

بررسی خسارات ناهنجاری‌های جوی به شبکه‌های برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز نماینده شرکت توانیر از خسارات وارده به شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق استان سمنان که در اثر طوفان، کولاک و سیل دچار اشکالاتی شده است، بازدید میدانی به عمل آورد.

بروز ناهنجاری‌های جوی 27 اسفندماه سال 1397 تا 14 فروردین‌ماه سال جاری موجب شکستگی تعدادی از پایه‌های برق، سیم‌پارگی و همچنین وارد شدن خسارت‌هایی به یراق‌آلات و تجهیزات برقی استان سمنان شد که نیروهای عملیاتی اشکالات وارده را برطرف کردند.

ارسطو صادقیان رئیس گروه نظارت بر سیستم‌های هوشمند توزیع دفتر مهندسی شرکت توانیر به‌عنوان نماینده، به همراه سیدمحمد حسینی‌نژاد معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ و رضا علی‌اصغری معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از روستاهای مناطق خطیرکوه و پشتکوه در شهرستان مهدی‌شهر و روستاهای منطقه کالپوش در شهرستان میامی بازدید کردند.

در این بازدیدها وضع خسارات وارده به شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق ناشی از ناهنجاری جوی از نزدیک مشاهده و گزارش لازم تهیه شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول