اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برگزاری رقابت‌های علمی معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه در فارس

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس از برگزاری رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه در فارس خبر داد.

برگزاری رقابت‌های علمی معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه در فارس

آیت‌الله دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه در فارس با حضور بیش از 200 تن از معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه در شیراز برگزار می‌گردد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس گفت: صرف‌نظر از کمبود فضای ورزشی، امکانات وسایل و عدم برنامه‌های جامع تربیت‌بدنی، به جرات می‌توان گفت که بقای درس تربیت‌بدنی در مدارس ما که تضمین‌کننده سلامت نسل آینده جامعه است بستگی زیادی به معلمان خوب تربیت‌بدنی دارد.

وی با بیان اینکه معلمان در نظام تعلیم و تربیت به‌عنوان رکن اساسی و هسته مرکزی قلمداد می‌شوند گفت: قدرت سازندگی انسان در زمینه‌های گوناگون، نتیجه استمرار فعالیت‌های بدنی و ورزشی است که از مشخصه‌های بارز آن اهمیت تربیت‌بدنی و ورزش می‌باشد.

دهقان افزود: معلمان کارورزیده و دوره دیده تربیت‌بدنی می‌توانند با خلاقیت و کارایی و هنر خود از حداقل امکانات حداکثر استفاده را کرده، با برنامه‌های علمی، عملی و اصولی خود بیش‌ازپیش جبران کاستی‌ها را بنمایند.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس گفت: بر همین اساس سی‌امین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت‌بدنی در 7 رده سنی و در دو بخش برادران و خواهران و آموزگاران پایه در گروه خواهران، در روزهای دهم تا سیزدهم اردیبهشت 98 در شیراز برگزار می‌گردد.

وی گفت: این رقابت‌ها دارای دو بخش علمی و عملی است که بخش عملی آن به‌صورت کتبی و عملی آن نیز در دو قسمت آمادگی جسمانی شامل دو 1200 متر و ایستگاهی و بخش مهارتی نیز شامل تست والیبال، فوتسال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب زنی برگزار می‌گردد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش‌وپرورش فارس هدف از اجرای این برنامه را ارتقاء سطح آمادگی علمی، جسمانی و مهارتی معلمان تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه، ترغیب آن‌ها به انجام فعالیت‌های ورزشی و ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح نشاط و شادابی در بین این گروه از معلمان ذکر کرد.

دهقان یادآور شد: برای همکارانی که در این رقابت‌ها موفق به کسب حداقل 60 درصد از نمره آزمون در دو بخش علمی و عملی شوند، گواهی ضمن خدمت صادر خواهد شد و نفرات برتر این رقابت‌ها نیز به‌عنوان تیم فارس به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول