اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

11 دوربین ثبت تخلف رانندگی در جاده‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۵۵ دوربین ثبت تخلف رانندگی در جاده‌های استان همدان نصب شده و ۱۱ دستگاه هم در حال نصب است.

11 دوربین ثبت تخلف رانندگی در جاده‌های همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی پناهنده ظهر امروز در مانور روز ملی ایمنی حمل و نقل (روز رانندگی بدون حادثه) اظهار کرد: برای ایمنی بیشتر جاده‌ها همه محور‌های اصلی به لحاظ نصب علائم رانندگی و خط کشی به روز می‌شوند.

وی ادامه داد: ۵۵ دوربین ثبت تخلف رانندگی در جاده‌های استان همدان نصب شده و ۱۱ دستگاه هم در حال نصب است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه با فرهنگ سازی صحیح و ایجاد فرهنگ ایمنی در بین مردم آمار تصادفات و حوادث جاده‌ای به حداقل می‌رسد تصریح کرد: حضور در مدارس، آموزش به کودکان و آگاه‌سازی خانواده‌ها با حضور کارشناسان مجرب، توزیع بروشور و پوسترهای تبلیغاتی، توصیه‌های ترافیکی و اقدامات کارشناسی  تصادفات و حوادث جاده‌ای از جمله برنامه‌های این اداره‌کل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: همه محور‌های اصلی استان به لحاظ نصب علائم رانندگی و خط کشی به روز می‌شوند.

سرهنگ اسماعیلی، جانشین پلیس راه استان همدان هم نیز در این مراسم گفت: در تعطیلات نوروزی امسال حوادث رانندگی منجر به فوت در راه‌های استان ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

به گزارش فارس؛ این برنامه با حضور نیروهای امدادی از راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه به شکل نمادین در محورهای موصلاتی استان همدان برگزار شد و دستگاه‌های مرتبط با ایمنی راه‌های استان همدان در مانوری مشترک از مقر پلیس راه همدان کرمانشاه حرکت خود را آغاز کرده و خودروهای خدمات‌رسان پس از طی مسیرهای تعیین شده به شکل نمادین در سطح شهر حضور یافتند.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول