اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

قیمت عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های ضیافت مشخص شد

دبیر ستاد تنظیم بازار از عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های طرح ضیافت خبر داد و گفت: هر کیلو گرم برنج در این نمایشگاه به قیمت 7 هزار و 400 تومان عرضه می‌شود.

قیمت عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های ضیافت مشخص شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار در یک برنامه خبری درباره عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های طرح ضیافت گفت: با توجه به ضرورت حفظ آرامش بازار در ماه مبارک رمضان و توجه به رفاه هموطنان بویژه اقشار آسیب‌پذیر براساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار مقرر شد تا در بازه زمانی 10 اردیبهشت تا 17 خردادماه 1398 اقلام ضروری و پرمصرف مردم شامل برنج، روغن‌نباتی، گوشت مرغ، گوشت قرمز و شکر به صورت عرضه مستقیم در کلیه نمایشگاه‌های طرح ضیافت توزیع شود. 

دبیر ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه نمایشگاه‌های طرح ضیافت در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بدون دریافت وجه بخشی از فضا را در اختیار عرضه‌کنندگان این کالاها قرار می‌دهند، گفت: در شهرستان‌ها یک نمایشگاه بنا بر ضرورت برپا خواهد شد. 

قبادی با بیان اینکه عرضه کالاهای اساسی علاوه بر مواردی است که به طور معمول عرضه می‌شود، گفت: براین اساس حدود 30 هزار تن برنج هندی 1121 به قیمت 7 هزار و 400 تومان و 12 هزار تن شکر برای صنف و صنعت و همچنین 20 هزار تن شکر به قیمت هر کیلوگرم 3 هزار و 400 تومان برای مصارف خانوارها عرضه خواهد شد. 

وی بیان داشت: همچنین 10 هزار تن روغن نباتی برای مصارف صنف و صنف در قالب بسته‌های 16 کیلوگرمی و 20 هزار تن هم برای مصرف خانوارها با قیمت 10 درصد زیر قیمت مصوب عرضه می‌شود. 

دبیر ستاد تنظیم بازار بیان داشت: 25 هزار تن گوشت مرغ با قیمت 11 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

وی اظهار داشت:  همچنین 5 هزار تن گوشت قرمز برای مصرف خانوارها از ابتدای ماه رمضان در نمایشگاه‌های طرح ضیافت عرضه خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول