اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

آخرین خبرها از اقدامات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده‌

معاون اجرایی عملیاتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان خوزستان اقدامات دانشگاه آزاد در استان‌های سیل‌زده برای کمک به مردم این استان‌ها را تشریح کرد.

آخرین خبرها از اقدامات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده‌

احمد صالحی معاون اجرایی عملیاتی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد در استان‌های سیل‌زده گفت: دانشگاه آ‌زاد از اوایل شروع سیل با توجه به بحران سنگین در سه استان کشورمان تدابیری را با دستور محمدمهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه صورت داد و قرارگاه عملیات جهادی در هر سه استان شکل گرفت. 

وی افزود: در استان خوزستان از زمان تشکیل قرارگاه جهادی نیروهای دانشگاه آزاد در شهرستان‌های آسیب‌پذیر مانند سوسنگرد، هویزه، حمیدیه،  شوشتر، شوش، آبادان،‌شادگان‌ مستقر شدند و اقدامات بیشتر مربوط به ایجاد چادرهای سلامت ، امدادرسانی و پخش غذا بود چرا که بیشتر مردم در اردوگاه‌ها زندگی می‌کردند و ما خدمات‌رسانی را در اردوگاه‌ها انجام می‌دادیم. 

صالحی گفت: چند نفر از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد نیز در اردوگاهی که چند خانم باردار در آنجا حضور داشتند مستقر شدند و آمبولانس‌هایی را نیز در آنجا قرار دادیم. 

وی ادامه داد: از چند روز گذشته نیز وارد مرحله پاکسازی روستاها شدیم و با هماهنگی فرمانداری پاکسازی یک روستا از هر شهرستان را به ما محول کردند که ماشین‌آلات سنگین را تهیه کردیم و در حال  استفاده از این ماشین‌آلات برای پاکسازی روستاها هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول