اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

نگرانی اف بی آی از تامین امنیت سایبری انتخابات امریکا

با نزدیک شدن به زمان آغاز رقابت های انتخاباتی سال 2020 آمریکا، کریستوفر والی رئیس اف بی آی در مورد تلاش ها برای تاثیرگذاری بر این انتخابات از طریق فضای مجازی هشدار داده است.

نگرانی اف بی آی از تامین امنیت سایبری انتخابات امریکا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، وی تصریح کرده که این مساله موضوعی است که ما در 365 روز سال نگران آن بوده و به آن می پردازیم.

وی افزوده که روس ها تلاش دارند از شبکه های اجتماعی برای تاثیرگذاری بر روی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده استفاده کنند و این تهدیدی است که همه روزه وجود دارد. از همین رو یک نیروی ضربت بررسی تاثیرگذاری خارجی در اف بی آی شکل گرفته تا جلوی هرگونه مداخله سایبری در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا گرفته شود.

تشکیل این نیروی ضربت دائمی بوده و حدود چهل کارمند و تحلیل گر در آن عضویت داشته و به انجام وظیفه مشغول هستند. یک گروه مستقل نیز در همین راستا در وزارت امنیت داخلی امریکا تشیکل شده که اهداف مشترکی را پیگیری می کنند. یکی دیگر از اهداف گروه اخیر جلوگیری از دستکاری در نتایج انتخابات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول