اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تبیین اولویت‌های ماموریتی پلیس مهمترین هدف همایش فرماندهان ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: هدف از برگزاری همایش دو روزه فرماندهان و مدیران ناجا بررسی آخرین وضعیت کشور، اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تبیین اولویت‌های مأموریتی ناجا است.

تبیین اولویت‌های ماموریتی پلیس مهمترین هدف همایش فرماندهان ناجا

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آغاز شد.

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در این همایش اظهار داشت:هدف از برگزاری این همایش دو روزه بررسی آخرین وضعیت کشور و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تبیین اولویت‌های ماموریتی ناجا است.

 اشتری به اقدامات ناجا در سال گذشته پرداخت و گفت: در بحث ارز و سکه و موضوعات اقتصادی به حمدالله به لطف الهی و آگاهی مردم عزیز و هوشیاری همکاران بنده توانستیم در صحنه حاضر شده و مدیریت کنیم.

وی افزود: با همکاری خوب مردم شاهد هیچ گونه تجمع در موضوعاتی پیش آمده که موجب اتفاقات بزرگ شود نشدیم و با مدیریت خوب توانستیم این صحنه را مدیریت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی به اقدامات مأموران ناجا در بحث اربعین حسینی پرداخت و گفت: با امنیت و انضباط بیش از دو میلیون زائر به عتبات عالیات رفته و بازگشتند.

اشتری گفت: دهه مبارک فجر نیز با توجه به فراخوان‌های صورت گرفته به خوبی برگزار شد و ۲۲ بهمن نیز در امنیت و نظم کامل برپا شد.

وی به اقدامات ناجا در روزهای پایانی سال پرداخت و گفت:در چهارشنبه آخر سال نیز با کاهش انفجارات و خسارات مواجه بودیم که دلایل مختلفی دارد که دلیل اصلی آن حضور به موقع و با برنامه ماموران پلیس بوده است.

اشتری گفت: از ۲۵ اسفند قرارگاه نوروزی با آماده‌باش کامل ماموران ناجا برگزار شد که تا ۱۷ فروردین حضور فعال داشتند؛ موضوعات ترافیکی و مدیریت راه‌ها از جمله مواردی بود که مأموران پلیس به آن پرداختند که شاهد کاهش ۳۰ درصدی تصادفات و جانباختگان جاده بودیم در صورتی که در نیمه اول تعطیلات تا ۵ فروردین ۱۴ درصد سفرها افزایش یافت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به بارش باران و نزولات آسمانی و سیل در استان‌های گلستان لرستان و خوزستان اشاره کرد و گفت: همکاران بنده به دلیل آمادگی در طرح نوروزی جزو اولین گروه‌هایی بودند که در صحنه حضور یافته و سیل زدگان را نجات دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول