اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آیت‌الله نوری همدانی: سقوط آل سعود نزدیک است

آیت‌الله نوری همدانی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی با سکوت مرگبار خود حاشیه امنی برای خاندان سعودی دست نشانده صهیونیست ایجاد کردند اما بدانند سقوط آل‌سعود نزدیک است.

آیت‌الله نوری همدانی: سقوط آل سعود نزدیک است

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری آیت‌الله نوری‌همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم رژیم قبیله‌ای ال‌سعود را رژیمی دانستند که به شیوه عصر جاهلیت به حکومت رسیده و بدتر از آن مشغول حکمرانی است.

ایشان در ادامه جنایت اخیر این رژیم را در به شهادت رساندن عده‌ای از علما و جوانان را وحشیانه و دردناک توصیف کرد و گفت: سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان‌های بی‌خاصیت بین‌المللی را نوعی ذلت است و این سکوت باعث ایجاد حاشیه امن برای این خاندان دست نشانده صهیونیست است.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل و کشورهای اروپایی با فروش اسلحه آتش جنگ را توسط این خاندان جاهل در منطقه شعله‌ور کرده‌اند و صدها زن و کودک را در یمن می‌کشند. اما سعودی و اربابان آن بدانند که با این کشتار نه تنها دوام نخواهند داشت بلکه زمینه سقوط خود را فراهم خواهند کرد.

وی با ابراز انزجار از رژیم سعودی گفت: ما تمام جنایات این خاندان نامشروع و آدم‌کش، خصوصاً کشتار اخیر را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول