اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت:اعتقاد داریم از همه ظرفیت‌ها اعم از وزارت علوم، معاونت علمی باید استفاده کنیم. به همین منظور با صندوق حمایت از پژوهشگران نیز تفاهم‌نامه‌ای به امضا رساندیم .

استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه پیام نور

محمد علی کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی، با اشاره به تعاملات این دانشگاه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد:  از دو سال قبل تفاهم‌نامه‌ای با  بین رئیس دانشگاه و بین دکتر سرکار در ستاد نانو منعقد شد و قرار شد محورهای همکاری را مشخص کنیم ولی اصولاً ستاد نانو حمایت کلی دارد و این‌طور نیست که بخواهد به‌طور خاص از یک مرکز حمایت و کمک ویژه‌ای کند.

وی افزود: با این‌حال توانسته‌ایم تعاملاتی در این حوزه برقرار کنیم. همچنین با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباط  خوبی داریم و حمایت مناسبی از طرح‌های ما شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور اضافه کرد: اولین استارت‌آپ دانشگاه پیام نور مربوط به حوزه فناوری دیجیتال، بود که در مراسم اختتامیه آن دکتر ستاری هم حضور داشتند و سه مرکز نوآوری نیز در آن مراسم افتتاح شد.

وی تأکید کرد: اخیراً هفت مرکز دیگر دانشگاه  در هفت استان کشور با حضور دکتر قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی افتتاح شد.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم از همه ظرفیت‌ها اعم از وزارت علوم، معاونت علمی باید استفاده کنیم. به همین منظور با صندوق حمایت از پژوهشگران نیز تفاهم‌نامه‌ای به امضا رساندیم و تعدادی از طرح‌های پژوهشی ودکتری را با مشارکت صندوق جلومی‌بریم .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول