اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تأمین و احداث مسکن مددجویان یکی از رویکردهای اساسی بهزیستی است

رئیس اداره بهزیستی اردکان با اشاره به خدمات حمایتی در جهت توانمندسازی مددجویان گفت: تأمین و احداث مسکن مددجویان، یکی از شاخص‌ها و رویکردهای اساسی بهزیستی است.

تأمین و احداث مسکن مددجویان یکی از رویکردهای اساسی بهزیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حمیدرضا پایدارفر صبح امروز در دیدار با امام‌جمعه اردکان با اشاره به ساماندهی اطلاعات مسکن مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی گفت: باید وضعیت مددجویان فاقد مسکن بررسی شود و اطلاعات صحیح از این افراد دریافت شود. اولویت برخورداری از خدمات مسکن با مددجویان نهادهای حمایتی، روستاها و مناطق محروم شهرستان است.

وی افزود: یکی از شاخص‌ها و رویکردهای مهم و اساسی بهزیستی درزمینهٔ توانمندسازی جامعه هدف، تأمین و احداث مسکن مددجویان است که در راستای ارائه خدمات حمایتی برای افراد تحت پوشش انجام می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی اردکان گفت: ازجمله اقدامات بهزیستی در این زمینه را می‌توان مناسب‌سازی مسکن معلولان، ساخت، تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان برشمرد.

وی اظهار داشت: در نظر داریم با همکاری و تعامل نیروهای جهادگر مردمی شهرستان مؤسسه خیریه‌ای باهدف جذب حداکثری کمک‌های مالی خیرین از طریق حساب مشارکت‌های مردمی مؤسسه و محوری کردن تمام فعالیت‌های خیرخواهانه در حوزه تأمین مسکن مددجویان بهزیستی و نیازمندان شهرستان تأسیس شود تا از این طریق بستر لازم برای ارائه خدمات هرچه بیشتر در حوزه مسکن نیازمندان فراهم شود و حداکثر بهره‌برداری در این زمینه به عمل آید.

پایدار فر در پایان گفت: اردکان از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه خیرین و نیکوکاران به‌ویژه در بین صاحبان صنایع برخوردار است لذا خیرینی که تمایل دارند در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد سهیم باشند می‌توانند با پرداخت اقساط عقب‌افتاده متقاضیان بی‌بضاعت، واگذاری زمین، تأمین مصالح ساختمانی، نیروی کار و دیگر کمک‌ها در پروژه‌های در دست اجرای این نهاد مردمی مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام‌جمعه اردکان نیز در این دیدار بابیان اینکه احداث سرپناه برای مردم به‌ویژه نیازمندان، اقدامی نیک و پسندیده است و رضایت خداوند را در پی دارد، بر حمایت و پشتیبانی خود از تأسیس این مؤسسه خیریه تأکید کرد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول