اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بهسازی مسیرهای پیاده‌روی بوستان پردیسان حائز اهمیت است

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از بوستان پردیسان، بهسازی مسیرهای پیاده‌روی این بوستان را امری حائز اهمیت دانست.

بهسازی مسیرهای پیاده‌روی بوستان پردیسان حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس، صفا صبوری دیلمی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه روند بهسازی روکش آسفالت معابر شهر تهران، به بوستان پردیسان رفت تا ضمن بازدید از وضعیت پیاده راه‌ها و رینگ پیرامونی این بوستان، اقدامات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به منظور مرمت و بهسازی معابر و پارکینگ های بوستان پردیسان را ارزیابی کند.

وی در جریان این بازدید میدانی که با حضور مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام شد، بهسازی مسیرهای پیاده روی بوستان پردیسان را امری حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: براساس دستور حناچی شهردار تهران مرمت مسیرهای پیاده روی که به صورت روزانه مورد تردد شهروندان قرار می گیرد، باید در اولویت اجرایی باشد.

در نتیجه پخش و اجرای بیش از 70 هزار تن آسفالت در سطح معابر پایتخت در بازه زمانی دوازدهم اسفندماه سال 1397 تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری، علاوه بر تلاش برای مرمت معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی شهر تهران، معابر برخی از بوستان های پررفت و آمد پایتخت نظیر بوستان پردیسان و بوستان سرخه حصار نیز تحت پوشش اقدامات ترمیمی قرار گرفته است.

این در حالی است که مرمت روکش آسفالت مسیر پیاده روی و پارکینگ شمالی بوستان پردیسان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول