اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

آغاز دهه تکریم مساجد با شعار «مسجد پیشتاز در زمینه‌سازی گام دوم انقلاب»

دهه تکریم و تعظیم مساجد از امروز ششم اردیبهشت‌ماه مصادف با ۲۰ شعبان با شعار «مسجد پیشتاز در زمینه‌سازی گام دوم انقلاب» آغاز شد.

آغاز دهه تکریم مساجد با شعار «مسجد پیشتاز در زمینه‌سازی گام دوم انقلاب»

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس،‌ ‌از ۲۰ شعبان تا پایان این ماه، دهه تکریم و تعظیم مساجد نام‌گذاری شده است که امسال از روز ششم تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه مصادف با دهه تکریم شده است.

شعار امسال این دهه، «مسجد پیشتاز در زمینه‌سازی گام دوم انقلاب» انتخاب‌شده است که بر این اساس روزهای این دهه با توجه به مناسبت‌های پیش رو و اولویت‌های فرهنگی کشور و همچنین فعال شدن مساجد در کارکردهای اجتماعی نام‌گذاری شده است.

براساس این گزارش، عناوین دهه تکریم و تعظیم مساجد به ترتیب؛ «مسجد، زمینه‌ساز رونق تولید»، «مسجد، پیشتاز در تحقق گام دوم انقلاب»، «مسجد، کانون مهرورزی و نشاط معنوی»، «مسجد، محور اتحاد و همبستگی»، «مسجد، بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت»، «مسجد، پایگاه سلامت اجتماعی»، «مسجد، کانون تزکیه و تعلیم»، «مسجد، میعادگاه منتظران موعود»، «مسجد، جبهه جهاد فرهنگی»، «مسجد، پایگاه تعالی جوان مؤمن انقلابی» نام‌گذاری شده است.

یکی از مراسم‌های پیش‌بینی‌شده برای این دهه،‌ عطرافشانی و غبارروبی مساجد به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان است که این روز فرصتی است تا همه اقشار کشور، یک روز به‌عنوان خادم افتخاری در مسجد خدمت کنند و تجربه خدمت به خانه خدا را داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول