اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

اختتامیه تورنمنت بین‌المللی ورزش دانشگاهی 9 اردیبهشت در ارومیه برگزار می شود

تورنمنت بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی با حضور تیم‌هایی از کشورهای ایران، آذربایجان، عراق و ترکیه در ۴ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه ارومیه تا 9 اردیبهشت ادامه دارد.

اختتامیه تورنمنت بین‌المللی ورزش دانشگاهی  9 اردیبهشت در ارومیه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تورنمنت بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی با حضور تیم‌هایی از کشورهای ایران، آذربایجان، عراق و ترکیه در ۴ رشته ورزشی به میزبانی دانشگاه ارومیه تا دوشنبه 9 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش ، به همت هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان آذربایجان غربی و مدیریت تربیت بدنی دانشگاه ارومیه تورنمنت بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی با حضور تیم‌هایی از کشورهای ایران، آذربایجان، عراق و ترکیه تا 3 روز دیگر ادامه دارد.

رحیم شریف رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی استان آذربایجان غربی در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات به استناد به تفاهم نامه و تعاملات بین دانشگاه‌های کشورهای ایران و کشورهای هم جوار و مسلمان و جهت گسترش روابط در حال برگزاری برگزار است.
شریف افزود: طبق توافق به‌عمل آمده این رقابت ها در چهار رشته والیبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز در قسمت پسران در دانشگاه ارومیه در حال برگزار است.
این تورنمنت تا روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه و با شرکت دانشگاههای وان ترکیه، آتاتورک ارزروم ترکیه، تکنیک ارزروم ترکیه، سوران عراق، صلاح الدین عراق و لبنان بیروت از کشور لبنان و دانشگاه ارومیه، علوم پزشکی ارومیه، غیر انتفاعی آذرآبادگان ارومیه و دانشگاه تبریز با حضور بیش از ۲۲۰ نفر شرکت کننده ادامه دارد.
لازم به ذکر است ، مراسم اختتامیه تورنمنت بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات شهید چمران این دانشگاه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول