اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زمینه بهره برداری از زیرساخت های فرودگاه پیام مهیا شود

استاندار البرز گفت: ظرفیت ها و زیرساخت های بسیار خوبی در فرودگاه پیام مهیا شده است که باید مورد بهره برداری مردم قرار گیرد.

زمینه بهره برداری از زیرساخت های فرودگاه پیام مهیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی و حل موانع مسافربری شدن فرودگاه پیام که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد با بیان اینکه مسافربری شدن این فرودگاه یک مطالبه مردمی است، گفت: زیرساخت های لازم با صرف هزینه های بالا در فرودگاه پیام فراهم شده است.

استاندار البرز ادامه داد: بر اثر حادثه ای که حدود سه ماه پیش در این فرودگاه به واسطه اشتباه خلبان رخ داد، ادامه پروازهای مسافربری در فرودگاه پیام متوقف شد.

وی بیان کرد: پیگیری های بسیاری در راستای راه اندازی دوباره این فرودگاه صورت گرفت و هفته گذشته نیز در دیدار با رئیس کل بازرسی کشور این موضوع مطرح شد.

شهبازی افزود: پس از مطرح کردن موضوع، مقرر شد نشستی تخصصی در خصوص موانع راه اندازی بخش مسافربری پیام با حضور مسؤولان مربوطه از فرودگاه های فتح و پیام، سازمان های نظارتی و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار و نتیجه آن به بازرسی کل کشور ارسال شود.

استاندار البرز با تأکید بر لزوم رعایت الزامات ایمنی افزود: این نشست به منظور راه اندازی و آغاز پروازهای مسافربری فرودگاه پیام برگزار شده است چراکه ظرفیت ها و زیرساخت های بسیار خوبی در این فرودگاه مهیا شده که باید مورد بهره برداری مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما در حوزه های مختلف استان این است که امنیت، آرامش و سلامت مردم تأمین شود از این رو راه اندازی فرودگاه پیام را با رعایت الزامات ایمنی و استانداردهای لازم در دستور کار قرار دادیم.

شهبازی عنوان کرد: فرصتی یک ماهه برای رفع موانع فرودگاه های فتح و پیام با رعایت حداقل استانداردها و ایمنی در نظر گرفته می شود که پس از این مدت شاهد پرواز هواپیمای مسافری از پیام باشیم.

انتهای پیام/پ/1102/س/3

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول