اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالان حمل‌ونقل سمنان به طرح «جهاد همبستگی ملی» پیوستند

فعالان حمل‌ونقل سمنان به طرح «جهاد همبستگی ملی» پیوستند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای برای سیل‌زدگان ارسال شد.

فعالان حمل‌ونقل سمنان به طرح «جهاد همبستگی ملی» پیوستند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی شاغلین حمل‌ونقل جاده‌ای استان به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

احسان منصورکیایی با اشاره به حضور فعال و همیشه در صحنه کارکنان و شاغلان بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در مواقع بحرانی افزود: 520 میلیون ریال کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده از سوی کارکنان و شاغلان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای کمک به مناطق سیل‌زده اختصاص یافت.

منصورکیایی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به ملت شریف ایران از افتخارات شاغلان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای است، افزود: به لطف خداوند با همراهی صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای،25 دستگاه انواع ناوگان باری برای ارائه خدمات نقل و انتقال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده نیز به‌صورت رایگان اختصاص یافته است.

وی افزود: در صورت نیاز مجدد برای پشتیبانی جهت اعزام کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده همچنان شاغلان حمل‌ونقل استان آمادگی خود را در این خصوص اعلام می‌دارند.

به گزارش فارس؛ طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/75035/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول