اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

انقلاب امروز نیازمند یاران زاهد است/ طرفداران حقوق‌های نجومی غیرانقلابی هستند

مسؤول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با بیان اینکه امروز انقلاب نیازمند یاران زاهد است، گفت: طرفداران حقوق‌های نجومی غیرانقلابی هستند.

انقلاب امروز نیازمند یاران زاهد است/ طرفداران حقوق‌های نجومی غیرانقلابی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اختتامیه مسابقه کتاب‌خوانی «شمیم شهادت» صبح امروز با حضور فرهنگ‌دوستان در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های استان سمنان برگزار شد.

مسؤول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و راوی دفاع مقدس در این آیین با اشاره به نقش جوانان انقلابی در حفاظت و حراست از کشور بیان کرد: با تلاش این جوانان، 40 سال انقلاب از مهلکه‌ها نجات پیدا کرد و به نقطه‌ای رسید که امروز برای خیلی‌ها غیرقابل باور است.

عظیم ابراهیم‌پور با اشاره به ضرورت الگو گرفتن از جوانان شهیدی همچون کاظم عاملو بیان کرد: جوانانی چون این شهید والامقام نصرت‌هایی بودند که خداوند به انقلاب عطا فرمود و امروز هم انقلاب نیازمند یاران زاهد است.

وی به ضرورت تبعیت از فرامین رهبری برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: برای حرکت در مسیر امام زمان (عج) باید پیرو نایب بر حقش باشیم تا به پیروزی واقعی برسیم.

مسؤول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با اشاره به ویژگی‌های بارز جوان انقلابی بیان کرد: این ویژگی‌ها توسط نایب ‌امام زمان (عج) تعریف شده و کسانی که حامی مستضعفان و پابرهنگان هستند، مصداق بارز جوان انقلابی و افرادی که طرفدار حقوق‌های نجومی، سرمایه‌داری و رانت و ... هستند، به تعبیری غیرانقلابی محسوب می‌شوند.

ابراهیم‌پور حمایت از محرومان و مستضعفان را امری ضروری و وظیفه‌ای شرعی برشمرد و اظهار داشت: همه باید در مسیری حرکت کنیم که عزت و آبرویمان صرف حمایت از محرومان شود.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: همه باید برای اجرای این بیانیه اهتمام داشته باشیم و در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و ... از آن بهره‌مند شویم.

سرهنگ منصور شوقانی با اشاره به اصل تمدن نوین اسلامی بیان کرد: این اصل از نشانه‌های نظام قوی و مقتدر است که آرمان و انگیزه تولید می‌کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مصادیق قوی بودن، نظام و تمدن مکتب بزرگ اسلام است که تمام ابعاد و نیاز بشری را برآورده می‌کند.

به گزارش فارس؛ اختتامیه مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «شمیم شهادت» در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی شمیم شهادت سه هزار و 364 شرکت‌کننده داشت که یک هزار و 124 نفر به سؤالات پاسخ صحیح دادند و 94 نفر به قید قرعه از جوایز این مسابقه بهره‌مند شدند.

این هدایا شامل یک کمک‌هزینه مکه مکرمه، یک هدیه سفر به سوریه، 14 سفر به مشهد و 40 هدیه یک میلیون ریالی است.

انتهای پیام/74034/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول